قرارگاه جهادی قرآنیان لرستان راه‌اندازی شد
کد خبر: 4016486
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴

قرارگاه جهادی قرآنیان لرستان راه‌اندازی شد

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستان از تشکیل قرارگاه جهادی قرآنیان لرستان خبر داد و گفت: در این راستا‌ تفاهم‌نامه‌ای بین اتحادیه مؤسسات قرآنی، دارالقرآن تبلیغات اسلامی و سازمان بسیج سازندگی استان منعقد شد.

روح الدین بلواسی، مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی لرستانروح‌الدین بلواسی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه جهادی قرآنیان لرستان، اظهار کرد: این قرارگاه با هدف جهادی کردن فعالیت‌های قرآنی و آموزش قرآن در بین عشایر و مناطق محروم تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه برای تشکیل قرارگاه جهادی قرآنیان لرستان تفاهم‌نامه سه‌جانبه ‌فی‌مابین بسیج سازندگی، اتحادیه مؤسسات فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت و دارالقرآن تبلیغات اسلامی لرستان منعقد شده است، افزود: دو جلسه با عشایر برگزار و طی سفر یک هفته‌ای در بین عشایر مطالعات و پژوهش‌های میدانی اجرای فعالیت‌های این قرارگاه قرآنی بررسی و احصا شد.

بلواسی با اشاره به اینکه استان لرستان از استان‌های پیش‌رو در تشکیل قرارگاه جهادی قرآنیان در سطح کشور است، افزود: ترویج و آموزش عشایر در حوزه قرآن در دستور کار این قرارگاه جهادی قرآنی قرار دارد.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت لرستان با اشاره به برگزاری دوره تفسیر عمومی کوتاه‌مدت قرآن کریم به‌صورت ملی، گفت: این دوره صورت مجازی و در سایت آموزش مجازی قرآن کریم با تدریس حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی انجام می‌شود و قرآن‌آموزان تا 10 آذرماه می‌توانند در این دوره ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام
captcha