نخستین همایش ملی «تربیت در زیست بوم جدید» برگزار می‌شود
کد خبر: 4016750
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴

نخستین همایش ملی «تربیت در زیست بوم جدید» برگزار می‌شود

نخستین همایش ملی «تربیت در زیست بوم جدید» 19 اسفند سال جاری، از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

نخستین همایش ملی «تربیت در زیست بوم جدید» برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، نخستین همایش ملی «تربیت در زیست بوم جدید» 19 اسفند سال جاری، با همکاری اداره کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی و اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و با مشارکت دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار می‌شود.

همایش تربیت در زیست بوم جدید با هدف سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی اثربخش تربیتی در زیست بوم جدید، واکاوی نیازها و انتظارات تربیتی در زیست بوم جدید، بررسی فرصت‌ها و تهدیدهای تربیتی و جلب مشارکت کارکنان، اولیاء و دانش آموزان در فعالیت‌های تربیتی برگزار می‌شود.

این همایش در محورهای «برنامه‌ریزی تربیتی در زیست‌بوم جدید»، «فرصت‌ها و تهدیدهای تربیتی در فضای مجازی»، «نیازها و انتظارات تربیتی»، «جهانی شدن و تربیت دانش آموز»، «آینده‌پژوهی تربیت» و «شیوه‌های نقش‌آفرینی مؤثر تربیتی در مدرسه» برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای ارسال آثار تا 25 دی‌ماه فرصت دارند تا مقالات خود را به وب‌سایت همایش به نشانی http:ncene.sru.ac.ir ارسال کنند.

پس از داوری مقاله های ارسالی، همایش تجلیل از نویسندگان مقاله‌های برتر طی اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد. همچنین به همه نویسندگان مقاله‌های پذیرفته شده، گواهی پذیرش مقاله اهدا خواهد شد.

همه مقاله‌ها در پایگاه‌های استنادی علوم جهان اسلامپ(ISC) و سیویلیکا(CIVILICA) نمایه خواهند شد و مقاله‌های برتر در قالب یک کتاب، چاپ و به عنوان منبع محتوایی در برنامه‌ریزی‌ها و دوره‌های آموزشی نیروهای حوزه پرورشی مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

ی

انتهای پیام
captcha