برگزاری مراسم بزرگداشت ۱۳۲ شهید جنوب سیستان‌وبلوچستان در دلگان
کد خبر: 4016765
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸

برگزاری مراسم بزرگداشت ۱۳۲ شهید جنوب سیستان‌وبلوچستان در دلگان

یادواره ۱۳۲ شهید مدافع حرم و دوران جنگ تحمیلی در مصلی امام علی(ع) شهرستان دلگان برگزار شد.

مراسم بزرگداشت ۱۳۲ شهید جنوب سیستان‌وبلوچستان به گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، یادواره ۱۳۲ شهید مدافع حرم و دوران جنگ تحمیلی در مصلی امام علی(ع) شهرستان دلگان برگزار شد. در این مراسم ائمه جمعه شهرستان‌های ایرانشهر، دلگان و بخش بزمان بر پایبندی به آرمان‌های نظام، انقلاب و شهدا، حفظ وحدت و انسجام، بصیرت‌افزایی، ولایت‌مداری و ایستادگی در مقابل توطئه‌های دشمنان نظام و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا تأکید کردند.

سردار محمد ناظری، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار نیز در این مراسم گفت: با گذشت ۴۳ سال از عمر پربرکت نظام و انقلاب استکبار جهانی و دشمنان هرچه دسیسه و توطئه در توان داشتند را علیه نظام اجرایی کردند که سه مؤلفه دین، رهبری و مردم مانع موفقیت آنان شده‌ است.

ناظری با اشاره به این‌که بسیج سند بیمه انقلاب اسلامی است، افزود: بسیج یک ارتش مردمی و واکنش سریع است و با هر واکنش دشمن به صحنه می‌آید. بسیج در گام دوم انقلاب برای زمینه‌سازی و بسترسازی تمدن نوین اسلامی تلاش می‌کند اگر ما به‌دنبال تشکیل تمدن نوین اسلامی هستیم باید مدیرانی انتخاب کنیم که تفکر بسیجی و روحیه جهادی داشته باشند.

فرمانده سپاه دلگان نیز گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا زنده نگه داشتنن راه ایثار در راه خداست.

سرهنگ پاسدار روح‌الله زمانی‌نیا افزود: این یادواره همزمان با ایام شهادت شهدای مدافع حرم شهرستات دلگان و بخش بزمان و با هدف گرامیداشت یاد و خاطر شهدای مدافع حرم و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان دلگان و منطقه بزمان و آشنایی نسل‌های بعد با فرهنگ شهید و شهادت در شهرستان دلگان برگزار شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام
captcha