روحیه بسیجی در انجام رسالت دستگاه قضا حاکم باشد
کد خبر: 4017298
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۳

روحیه بسیجی در انجام رسالت دستگاه قضا حاکم باشد

فرمانده پایگاه بسیج دادگستری استان یزد بسیج را یک جریان و یک اندیشه متعالی دانست و گفت: انجام رسالت هر دستگاه و ارائه خدمت به آحاد جامعه با روحیه بسیجی بسیار ارزشمند و راهگشا است.

محمدرضا عرشیان، فرمانده پایگاه بسیج دادگستری استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، محمدرضا عرشیان، فرمانده پایگاه بسیج دادگستری استان یزد، امروز، 8 آذرماه در نشست اعضای شورای پایگاه بسیج دادگستری اظهار کرد: بسیجیان دادگستری در تمامی عرصه‌های خدمت‌رسانی حضور فعال دارند که مهمترین آن مشارکت در طرح ارتقا آگاهی‌های حقوقی و قضایی است.

وی تصریح کرد: با حضور مقامات عالی رتبه قضایی و همچنین کارکنان قضایی و اداری در محلات مختلف و بعضاً مساجد طراز هر محله، دیدارهای چهره به چهره با مردم ارائه مشاوره حقوقی و قضایی برنامه‌ریزی شده که تعدادی انجام شده و تعدادی دیگر نیز در نوبت انجام است.

این مقام مسئول از عضویت 22 نفر از بسیجیان در گردان الی بیت‌المقدس یاد کرد و گفت: در یک برنامه منظم اعضایی با تخصص و ظرفیت‌های مختلف گرد هم جمع شدند تا بر اساس نیاز و توان آنها در موقعیت‌های مورد نیاز بسیج از آنان استفاده شود.

وی مسئولیت‌پذیری، روحیه جهادی، خوش برخوردی و اخلاق نیک را از شاخصه بسیجیان در این مجموعه دانست و ابراز کرد: با داشتن این خصوصیات علاوه بر کاهش ورودی و اطاله دادرسی در پرونده‌ها در جهت حفظ و تقویت روحیه ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی مؤثر است.

عرشیان افزود: این پایگاه فعالیت‌های بسیار خوبی را با حضور اعضای گردان و سایر بسیجیان رقم زده که از مهمترین این فعالیت‌ها می‌توان به تلاش برای ارتقا آگاهی‌های عمومی و حقوقی آحاد جامعه و پاسخگویی به مسائل حقوقی و قضایی مردم در مساجد اشاره کرد.

وی گفت: تعداد 8 حلقه صالحین متشکل از 194 نفر عضو در دستگاه قضایی استان تشکیل شده است و در جلساتی که به صورت منظم برگزار می‌شود به تبیین شرایط روز و ارتقا بصیرت انقلابی می‌پردازند.

یادآور می‌شود پایگاه بسیج شهیدین دادگستری مزین به نام شهیدان بهشتی و قدوسی است که تعداد 358 عضو، 205 نفر عضو فعال بوده و همچنین 153 نفر به صورت عادی جذب این پایگاه شده‌اند.

انتهای پیام
captcha