آزمون تافل المصطفی مورد تأیید مراکز علمی دنیاست
کد خبر: 4027215
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹
رئیس مجتمع آموزش عالی زبان جامعةالمصطفی:

آزمون تافل المصطفی مورد تأیید مراکز علمی دنیاست

رئیس مجتمع آموزش عالی زبان و فرهنگ‌شناسی جامعةالمصطفی العالمیه با بیان اینکه آزمون تافل المصطفی مورد تأیید مراکز علمی دنیاست، گفت: با بهره‌مندی از ظرفیت ۱۷۰ استاد ممحض در دوازده زبان مهم دنیا به دنبال اجرای طرح دهکده زبانی و تحولی زبان‌های خارجی در المصطفی هستیم.

نشست مشترک معاون آموزش المصطفی با رئیس مجتمع زبان و فرهنگ شناسی

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین ساجد، رئیس مجتمع آموزش عالی زبان، ادبیات و فرهنگ شناسی المصطفی، ۱۸ دی‌ماه در دیدار معاون و مدیران معاونت پژوهشی المصطفی از این مجتمع در سخنانی اظهار کرد: مجتمع آموزش عالی زبان، ادبیات و فرهنگ‌شناسی یکی از ساحت‌های جدی و ارزشمند جامعةالمصطفی به شمار می‌رود و این آمادگی را برای ارائه داشته‌های علمی و معرفتی جامعةالمصطفی به سراسر دنیا دارد.

عضو هیئت علمی جامعةالمصطفی العالمیه با اشاره به اینکه باید نسبت به تقویت زبان و فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) تلاش شود، افزود: بحمدلله طی سال‌های اخیر این حمایت از سوی مدیریت جامعةالمصطفی شکل گرفته است، اما ظرفیت و رویکردی که در خصوص زبان و فرهنگ در جامعةالمصطفی وجود دارد، بی‌نظیر است. این مجتمع از بنیه علمی ۱۷۰ استاد در 12 زبان مهم دنیا استفاده می‌کند و امیدواریم با مساعدت و همراهی معاونت آموزش، طرح دهکده زبانی و طرح تحول زبانی به نقطه اوج برسد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین ساجد، رئیس مجتمع آموزش عالی زبان وفرهنگ شناسی المصطفی

رئیس مجتمع آموزش عالی زبان، ادبیات و فرهنگ‌شناسی ادامه داد: با تلاش همه همکاران طرح‌های ارزشمندی در این مجتمع به اجرا در آمده است، به عنوان نمونه‌کار بسیار ارزشمندی که در این مجتمع صورت گرفته، بحث سامان دادن به تافل بود که تافل جامعةالمصطفی در همه دانشگاه‌های ایران و کشور‌های دیگر مورد پذیرش است و در آینده آزمون IELTS نیز پیگیری خواهد شد.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحمید جزایری، معاون آموزش جامعةالمصطفی العالمیه با بیان اینکه مجتمع آموزش زبان، ادبیات و فرهنگ شناسی یکی از ساحت‌های جدی دانشی در المصطفی است، گفت: کاربرد این حوزه دانشی در خارج کشور حتی از بعضی ساحت‌ها دانشی بیشتر می‌باشد. ممکن است در بعضی از رشته‌ها در خارج کشور حساسیت‌هایی وجود داشته باشد، ولی در مورد رشته‌های زبان و ادبیات چنین نیست.

انتهای پیام
captcha