گزارشی از برگزاری و معرفی برگزیدگان مسابقات قرآنی بهار در بهار در شرکت گاز
کد خبر: 4027829
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱

گزارشی از برگزاری و معرفی برگزیدگان مسابقات قرآنی بهار در بهار در شرکت گاز

مسابقات قرآنی بهار در بهار ویژه کارکنان، همسران و فرزندان در شرکت گاز پارسیان و منطقه ۸ عملیات انتقال گاز با معرفی برگزیدگان برگزار شد.

به گزارش ایکنا، مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه بهار در بهار ویژه کارکنان، همسران و فرزندان شرکت پالایش گاز پارسیان با حضور ۱۸۰ شرکت‌کننده، ناظران قرآنی شرکت ملی گاز ایران، مدیران، روسا، کارکنان و خانواده‌های شرکت پالایش گاز پارسیان در سالن اجتماعات کوثر برگزار شد.

متسابقان در این مسابقات در رشته‌های صحیح‌خوانی، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ تخصصی و عمومی، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه به رقابت پرداختند. همچنین در ادامه این مسابقات برترین‌های مرحله مقدماتی بیست و سومین دوره مسابقات قرآن و نهج البلاغه ویژه فرزندان کارکنان و سیزدهمین دوره مسابقات ویژه کارکنان و همسران آنان در منطقه ۸ عملیات انتقال گاز شناخته شدند.
 
این دوره از مسابقات طی مراسمی و با حضور مسئولان و منادیان قرآنی در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق و ترتیل، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه برگزار شد که در رشته حفظ کل قرآن بخش کارکنان، رضا محمدپور در بخش حفظ ۲۰ جزء فرزندان زیر ۱۸ سال، محمدرضا احدزاده در بخش حفظ عمومی چهارم تا ششم ابتدایی، در بخش گروه دو پسران میثم آقایی و دختران حسنا احمدیان و آیلین عبدالهی، در بخش حفظ عمومی اول تا سوم ابتدایی گروه ۱، نازنین‎زهرا محمدی، نهال مهدی‌زاده و آذین رحیم‌زاده، در بخش حفظ ۵ جزء ویژه کارکنان زن و همسران رقیه عبدالمحمدزاده، در بخش حفظ ۱۰ جزء سکینه دریایی غازانی و سمیه شالفروش به ترتیب نفرات برتر معرفی شدند.

در رشته قرائت تحقیق کارکنان نیز ناصر باحجب ابراهیمی و میرکاظم رسولی، در بخش قرائت تحقیق ویژه کارکنان زن و همسران آنان، ام البنین سیدی، در بخش قرائت ترتیل کارکنان، غلامرضا عبدی زاده، مختار بدری و تقی حسین‌زاده، در بخش قرائت ترتیل کارکنان زن و همسران آنان، فاطمه علیپور، هانیه‌ پور‌جوادی و زهرا رحمانی و در بخش قرائت ترتیل فرزندان دهم تا دوازدهم و پیش‌دانشگاهی‌ پسران، احسان جهانبخش و در بخش دختران المیرا شعبان‌پور و مائده حسین‌زاده برگزیده شدند.
 
همچنین در بخش قرائت ترتیل هفتم تا نهم گروه پسران، سعید جعفرزاده، محمدحسن جعفرزاده و عرفان نقی‌پور و در بخش دختران کوثر فروغ ریحانی، زهرا حمیدی و سارا جعفرزاده، در بخش قرائت ترتیل چهارم تا ششم ابتدایی گروه پسران، امیر علی جهانبخش، امیر محمد صادقی و علی شعبان پور و در بخش دختران  ثنا فروغ ریحانی، زهرا الماسی و آیلین میرزایی و همچنین  در بخش قرائت ترتیل اول تا سوم ابتدایی گروه ۱ پسران، رادین احمدزاده، ابوالفضل امانی و امیر علی فرهومند و در بخش دختران فاطمه صادقی به ترتیب عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.
 
برترین‌های رشته مفاهیم قرآن کریم کارکنان زن و همسران نیز به ترتیب زهرا کریم‌پور، اکرم علی اکبری و لیلا مقصودی اصل، در بخش مفاهیم قرآن کریم کارکنان مرد، مهدی رحیمی شادباد، علی فرهومند و قاسم شیخ بگلو، در بخش مفاهیم ویژه فرزندان پسر گروه ۴ و ۵، میثم رضایی، علیرضا مقصودی اصل و محمدرضایی و در بخش فرزندان دختر شقایق احدزاده و شقایق عبدالهی، مفاهیم فرزندان دختر گروه ۳، ندا برقندان و سارینا زارع است.

برترین‌های مفاهیم نهج‌البلاغه ویژه کارکنان زن و همسران آنان نیز به ترتیب، سمیرا کاظمی، زرین تاج‌شیری و کلثوم عبدالهی، در بخش کارکنان مرد صمد قنبری، حمید‌رضا زارعی و بهزاد ساسانی و در بخش مفاهیم نهج البلاغه فرزندان دختر گروه ۴ و ۵، کوثر ایمانی و پریسا محمدپور توانا معرفی شدند.
انتهای پیام
captcha