برگزیدگان سومین دوره آمورش غیرحضوری شورای عالی قرآن معرفی شدند
کد خبر: 4028369
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱
ویژه آذر و دی‌ماه ۱۴۰۰؛

برگزیدگان سومین دوره آمورش غیرحضوری شورای عالی قرآن معرفی شدند

برگزیدگان سومین دوره آمورش غیرحضوری شورای عالی قرآن ویژه آذر و دی‌ماه ۱۴۰۰ معرفی شدند.

به گزارش ایکنا، در سومین دوره آموزش غیر حضوری شورای عالی قرآن که با هدف رشد و پیشرفت فنی تلاوت قاریان برگزیده در طرح ارزیابی و به منظور موفقیت ایشان در مقاطع و درجات بالاتر اجرا می­‌شود، ۷۷ نفر از قاریان غیر تهرانی دارنده گواهی‌نامه تخصصی در درجات سه و چهار، در پنج گروه مجزا در محضر اساتید ممتاز به صورت مجازی بهره‌مند شدند.

براساس این گزارش، جلسات آموزشی، یک نوبت در ماه برگزار می‌شود. در یک نوبت به صورت ارتباط برخط و تصویری و در نوبت بعدی به صورت ارسال فایل و دریافت نکات اساتید انجام می‌شود و در پایان ماه قاریانی که بهترین عملکرد را در هر کدام از گروه‌های پنج­گانه داشته باشند، تعیین و معرفی می‌شوند. در این دوره، رضا محمدپور، نصرت‌الله حسینی، علی قاسم آبادی، حسن مختاری و علی اکبر کاظمی به عنوان مدرس مشارکت دارند.

مهدی رحیمی از اصفهان، سعید رحیمی از قم، مهدی کرمی از زنجان، وحید کرمی از لرستان، سیدمحمد موسوی فرحبخش از کرمان، صادق سیاری از مازندران برگزیدگان آذرماه و مهدی تقی‌پور، محمدجواد عباسی و ابراهیم عمارلو از خراسان رضوی، مصطفی قاسمی از مازندران، و مهدی صلاحی از اردبیل، برگزیدگان دی‌ماه هستند.
انتهای پیام
captcha