شهید سلیمانی در معنویت پیشتاز بود
کد خبر: 4028445
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
رئیس دانشگاه بین‌المللی المصطفی در تانزانیا:

شهید سلیمانی در معنویت پیشتاز بود

رئیس دانشگاه بین‌المللی المصطفی در دارالسلام گفت: حاج قاسم در ابعاد مختلف شخصیتی و جایگاه اجتماعی در اوج بود و به شدت حدود شرعی را مراقبت می‌کرد و در معنویت پیشتاز بود.

حجت‌الاسلام علی تقوی، رئیس دانشگاه بین المللی المصطفی در تانزانیا

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی تقوی، رئیس دانشگاه بین‌المللی المصطفی در تانزانیا صبح امروز ۲۴ دی‌ماه همزمان با ورود دانش‌پژوهان برای آغاز سال تحصیلی جدید با حضور اساتید و مسئولان بومی منطقه یاد و خاطره سرداران مقاومت را گرامی‌داشت و افزود: با شهادت حاج قاسم و ابومهدی المهندس و همرزمانشان، جبهه مقاومت قوت بیشتری گرفت و تمام دشمنان اسلام دیدند، که نام شهید اثرگذاری شگرفی در معادلات بین‌المللی و حماسی منطقه گذاشت.

استاد جامعةالمصطفی العالمیه، شهید سلیمانی را دانش‌آموخته مکتب امام حسین(ع) و امام خمینی(ره) دانست و گفت: هدف وقتی مقدس باشد خداوند در همه عرصه‌ها حامی و همراه فرد خواهد بود و نقش شهید را بعد از حیاتش پررنگ‌تر و اثرگذارتر خواهد کرد. هدف اصلی او دفاع از اسلام و مسلمین همچنین دفاع از مظلومان بود.

رئیس نمایندگی المصطفی در تانزانیا در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص سردار سلیمانی پرداخت و اظهار کرد: سردار سلیمانی در عرصه سیاست شجاع، مدیر و مدبر بوده و در عین شجاعت به شدت حدود شرعی را مراقبت می‌کرد و در معنویت پیشتاز بود. این شهید والامقام به عنوان قهرمان امت اسلام و جبهه مقاومت است. ایشان چهره بین‌المللی است که همه دنیا برای او احترام قائل بوده و نام او در تاریخ جادوانه است.

سپبهد سلیمانی در معنویت پیشتاز بود

لازم به ذکر است این مراسم با سخنان حجت‌الاسلام و المسلمین عارف نقوی ادامه پیدا کرد و در نهایت با پخش کلیپ زندگینامه سردار شهید قاسم سلیمانی، پایان یافت.

انتهای پیام
captcha