جهاد علمی از برجسته‌ترین مصادیق جهاد است
کد خبر: 4028658
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی:

جهاد علمی از برجسته‌ترین مصادیق جهاد است

نماینده ولی فقیه در سپاه جهاد علمی را از برجسته‌ترین مصادیق جهاد دانست و گفت: جوانان ایران اسلامی، ما می‌توانیم را به ما توانستیم تبدیل کردند.

حاجی صادقی

به گزارش ایکنا به نقل از سپاه نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه به همراه جمعی از فرماندهان و مسئولان از نمایشگاه دستاوردهای تحوّلی دانشگاه جامع امام حسین(ع) بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت‌های این دانشگاه در حوزه‌ علمی، فناوری و پژوهشی دانشگاه قرار گرفت.

وی در حاشیه‌ این بازدید برجسته‌ترین مصداق جهاد را جهاد علمی دانست و تصریح کرد: امروز شاهد پیشرفت‌های بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف بودم، البته تصور نمی‌کردم که این حجم از مجاهدت علمی در این دانشگاه صورت گرفته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این پیشرفت‌ها، نمونه‌ بارز فعل‌الله است و خرمشهرهای علمی را هم خدا به دست این جوانان، آزاد خواهد کرد.

حاجی‌صادقی خطاب به جوانان پژوهشگر گفت: در این مسیر با ثبات بیشتر پیش روید و شاکر خدا باشید. شما جوانان، کلیدواژه «ما می‌توانیم» را به «ما توانستیم»، تبدیل کردید و مسئولان نیز باید از ظرفیت‌های دانشگاه در حوزه نوآوری، خلاقیت و ابتکار، در راه خدمت به مردم و آبادانی میهن، بهره‌برداری کنند.

وی با تأکید بر اینکه این ابداعات و ابتکارات نقش مهمی در امنیت‌آفرینی ایران اسلامی دارند، افزود: دشمن در تلاش است با اقدامات خود، مردم را ناامید کند و وضعیت کشور را سخت جلوه دهد و ما باید با ارائه این دستاوردها به جامعه، نشان دهیم که چه اتفاقات و موفقیت‌ها و پیروزی‌های خوبی به دست جوانان ما حاصل شده تا مردم عزیز امیدوارتر شوند و به فرزندان خود افتخار کنند.

انتهای پیام
captcha