بررسی تحول امور قرآنی و انتصابات مدیران در مجمع مشورتی شورای توسعه
کد خبر: 4028711
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱

بررسی تحول امور قرآنی و انتصابات مدیران در مجمع مشورتی شورای توسعه

جلسه صد و بیستم مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی، 26 دی‌ماه برگزار می‌شود و طی آن چهار دستور و از جمله بیانیه تحول در امور قرآنی و انتصابات مدیران قرآنی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بررسی تحول امور قرآنی و انتصابات مدیران در مجمع مشورتی شورای توسعه

به گزارش ایکنا، صد و بیستمین جلسه مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی روز یکشنبه 26 دی‌ماه به صورت مجازی و حضوری در دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی برگزار می‌شود.

در این جلسه که از ساعت 14 تا 16 در جریان خواهد بود، چهار دستور مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت که از جمله آنها می‌توان به ارائه پیش‌نویس ساختار قرارگاه امور قرآنی کشور در اجرای بیانیه تحول و بازسازی نظام امور قرآنی کشور اشاره کرد.

بررسی وضعیت انتصابات مدیران امور قرآنی دولت همراه با تصویب جزئیات شاخص‌های انتصاب مدیران جهت ارائه به شورا و‌ تبادل نظر در خصوص ابعاد و نحوه تدوین آیین‌نامه اجرایی بند «ز» تبصره ۹ لایحه بودجه 1401 کشور مبنی بر اختصاص دو درصد بودجه هزینه‌ای دستگاه‌ها برای فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی از دیگر دستورهای این جلسه است.

همچنین گزارش بازنگری شرایط و نحوه انتخاب و فعالیت صاحبنظران حقیقی امور قرآنی عضو شورا یکی دیگر از دستورهای صد و بیستمین جلسه مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی خواهد بود.

یادآور می‌شود، صد و نوزدهمین جلسه این مجمع که به صورت ماهانه برگزار می‌شود، روز 28 آذرماه برگزار شد و طی آن موضوع بررسی بیانیه کمیته تحول فعالیت‌های قرآنی مطرح شد. در این بخش، اعضا نقدها و دیدگاه‌های خود را بیان کردند که از جمله مهم‌ترین آنها نداشتن چشم‌انداز، نگاه به حوزه بین‌الملل و ... بود.

انتهای پیام
captcha