پایان گروگان‌گیری مسلحانه در کنیسه یهودیان در تگزاس آمریکا
کد خبر: 4028883
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱

پایان گروگان‌گیری مسلحانه در کنیسه یهودیان در تگزاس آمریکا

پلیس آمریکا اعلام کرد که گروگان‌گیری یک فرد مسلح در یک کنیسه یهودیان در تگزاس با آزادی گروگان‌ها و کشته شدن فرد گروگانگیر به پایان رسیده است.

به گزارش ایکنا به نقل از سی ان ان، براساس اعلام رسانه‌های آمریکا، یک مرد مسلح شماری از افراد را در یک کنیسه یهودی در شهر کولویل در ایالت تگزاس به گروگان گرفت. منابع از آزادی گروگان‌ها پس از ساعت‌ها تلاش پلیس خبر می‌دهند.

 پلیس کولویل اعلام کرد که تمامی ساکنان مجاور محل گروگان‌گیری تخلیه شدند. رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که پلیس مذاکرات خود با گروگان‌گیر را که هنوز هویتش مشخص نیست، آغاز کرد.

براساس این گزارش، این فرد مسلح در جریان یک مراسم دعا و در حالی که عبارت «خواهم مرد» را فریاد می‌زد، وارد کلیسا شد. با این حال پلیس آمریکا اعلام کرده است که در این گروگان‌گیری کسی آسیب ندیده است.

کاخ سفید نیز اعلام کرد که جو بایدن در حال پیگیری آخرین تحولات در این کنیسه است.

ساعاتی بعد رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که فرد مسلح گروگان‌ها را که تعداد آنها مشخص نشده، آزاد کرده است. در حالی که بیش از هزار و 600 نفر در حال برگزاری مراسم دعا در کنیسه بوده‌اند، فرد مسلح وارد آن شده و افرادی را به گروگان گرفته بود.

گفته می‌شود چهار نفر از جمله یک کشیش گروگان گرفته شدند. پلیس تگزاس از کشتن فرد گروگان‌گیر در این کنیسه یهودیان خبر داده است.

انتهای پیام
captcha