کتاب «انتهای بن‌بست دوم» در زنجان نقد شد
کد خبر: 4029026
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳

کتاب «انتهای بن‌بست دوم» در زنجان نقد شد

کتاب «انتهای بن‌بست دوم» زندگی‌نامه فاطمه جزءپناهی مادر غواص شهید عباس منتخبی ظهر امروز،‌۲۶ دی‌ماه در حوزه هنری زنجان مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام بیگدلی

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان پیش از ظهر امروز، ۲۶ دی‌ماه در سلسله نشست‌های نقد و بررسی کتاب‌های روایت شده از زبان مادران شهدا و بررسی کتاب «انتهای بن‌بست دوم» زندگی‌نامه فاطمه جزءپناهی مادر غواص شهید عباس منتخبی، اظهار کرد: حضرت فاطمه(س)، حضرت زینب(س) و حضرت ام‌البنین(س) الگوی مادران شهدا هستند. این سه بزرگوار مادران شهید هستند به همین دلیل علاوه بر این روز، روز شهادت حضرت فاطمه(س) و حضرت زینب(س) نیز روز مادران شهدا محسوب می‌شود.

بیگدلی با بیان اینکه سپاه در خدمت خانواده‌های شهدا است و افتخار می‌کند به اینکه خادم آنها است، ادامه داد: امروزه برخی از افراد به دلیل مقام و جایگاه شهدا، خانواده‌های ارزشی و انقلابی در صحنه‌ها حضور یافته‌اند. اگر مسئولی پشت تریبون صحبت می‌کند و جامعه ما عزت، ابرو، حیات و امنیت دارد، به پشتوانه شهدا و عزتی است که خانواده‌های شهدا به آن داده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه چادر نماد دین است و به این دلیل دشمنان با آن مشکل دارند، عنوان کرد: خانواده نماد باقی ماندن ارزش‌ها است و تربیت نسل را نهاد خانواده شکل می‌دهد، شهید حججی، شهید اشتری، شهید محمدی، شهید سلیمانی و ... در خانواده تربیت شده‌اند و به همین دلیل است که دشمن، خانواده، ارزش‌ها و معنویت را هدف قرار داده ‌است.

وی با بیان اینکه خواسته‌ای که خانواده‌های شهدا در دیدارها دارند این است که از انقلاب، ارزش‌ها، چادر، دین و مکتب مواظبت کنیم، افزود: تجلیل و تقدیر از خانواده شهدا، زمانی تحقق می‌یابد که ما بتوانیم ارزش‌ها را اجرا کنیم و ارزش‌های دینی در جامعه رواج یافته و ارزش‌های اسلامی توسعه یابد. همچنین این تجلیل زمانی تحقق می‌یابد که هدف و مکتب شهدا توسعه یابد.

در ادامه ایرج صادقی، سرپرست نهاد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان نیز در این مراسم با اشاره به برنامه برگزار شده، اظهار کرد: سلسله نشست‌های هفتگی نقد و بررسی کتاب‌های روایت شده از زبان مادران شهدا با عنوان «روایت مادری» توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری ادارات‌ کل کتابخانه‌های عمومی در استان‌ها، یکشنبه‌های هر هفته برگزار می‌شود که استان زنجان نیز به عنوان چهارمین استان این برنامه را برگزار می‌کند.

انتهای پیام
captcha