گروه‌های جهادی چشم امید مستضعفان هستند
کد خبر: 4044723
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸

گروه‌های جهادی چشم امید مستضعفان هستند

فرمانده ناحیه سپاه بسیج نیکشهر در دیدار با خانواده جهادگر بسیجی بلیده گفت: گروه‌های جهادی چشم امید مردم مستضعف هستند، هرچه ممکن است تلاش کنید و پیش بروید و این فکر را به مرحله‌ عمل برسانید.

خانواده جهادگر بسیجی بلیدهبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، سرهنگ پاسدار علی‌اکبر صفوی، فرمانده ناحیه سپاه بسیج نیکشهر در دیدار با خانواده جهادگر بسیجی بلیده که امروز، 3 فروردین با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی و جهادگران بسیجی انجام شد، ضمن تقدیر از جوانان مؤمن انقلابی گفت: گروه‌های جهادی چشم امید مردم مستضعف هستند، هرچه ممکن است تلاش کنید و پیش بروید، هرچه ممکن است فکر کنید و این فکر را به مرحله‌ عمل در بیاورید.

وی ‌در تأیید این حرکتهای انقلابی با بیان صحبت‌های حضرت آقا افزود: بگذارید ما مجموعه‌ عظیمی از نسل انقلاب اسلامی را در کشورمان شاهد باشیم که از لحاظ سطح فهم، مسائل مدیریتی، خدمت‌رسانی، ایجاد عدالت و قیام به قسط، به جایی رسیده باشد که ذهنهای معمولی بشر به آنجا نرسیده و باید از او الگو بگیرند.

‌این مسئول درباره‌ ضرورت گفتمان‌سازی این‌گونه فعالیت‌ها تصریح کرد: گفتمان حرکت جهادی، جهادگران را کنار هم جمع کرده است، ما باید کاری کنیم که این گفتمان به یک گفتمان عمومی تبدیل شود؛ عده‌ای هستند که محرومیت زندگی و جسمانی ندارند اما از خدمت به محرومان محرومند به آنها هم خدمت کنید.

در پایان با حضور فرمانده بسیج دانشجویی استان و امام‌جمعه شهرستان نیکشهر و تعدادی از مسئولان شهرستان از اعضای خانواده بلیده تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام
captcha