کلاس‌های آموزش قرآن در زاهدان برپا شد
کد خبر: 4046281
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
هم‌زمان با ماه رمضان

کلاس‌های آموزش قرآن در زاهدان برپا شد

همزمان با نخستین روز از ماه مبارک رمضان، کلاس‌های آموزش قرآن ویژه پاسداران و بسیجیان در فاطمیه سپاه سلمان استان سیستان‌و‌بلوچستان آغاز شد.

ماه رمضان

به گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، همزمان با اولین روز از ماه مبارک رمضان کلاس‌های آموزش قرآن ویژه پاسداران، سربازان و بسیجیان امروز، 14 فروردین، در فاطمیه سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان آغاز شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام علی‌اکبر پور، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان با اشاره به آیاتی از قرآن، گفت: خداوند درهای رحمت خود را در این ماه گشوده و هیچ کس نباید در این ماه از رحمت الهی نا امید شود.

وی بیان کرد: همه انسان‌ها در این ماه از سوی خداوند مهربان دعوت شده‌اند، اگر بندگان خدا خوب بیندیشند و خوب بهره ببرند می‌توانند همانند روز اول تولد پاک از رمضان خارج شود.

این مسئول با اشاره به خطبه حضرت رسول(ص)، افزود: حیف است که ما از این ماه پر خیر و برکت محروم بمانیم، نمی‌شود با دلی پر از گناه وارد میهمانی خدا شویم، لذا دو ماه رجب و شعبان تخلیه و آراستگی و زیبایی بندگان قرار داده شده است تا بهره‌گیری از این مقدمه دل بنده برای تابش نور حق آماده شود.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر پور تصریح کرد: خداوند رمضان را قرار داد تا بنده متجلی رحمت خدا شود که اگر چنین شود دیگر خواب بنده هم می‌شود عبادت و نفس کشیدنش هم ارزشمند است.

سردار پرویز آبسالان، جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم با تبریک سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان گفت: برنامه‌های خوبی برای بهره‌برداری از فضیلت‌های این ماه پیش بینی شده است، از این فرصت‌ها باید به خوبی استفاده کرد و این را یک توفیق الهی بدانید.

وی تصریح کرد: رعایت نظم و انضباط و توجه به کلاس‌ها و دروس اساتید در این ماه الزامی است.

گفتنی است در پایان نیز برنامه‌های قرآنی و اجرایی در ستاد سپاه سلمان تشریح شد.

انتهای پیام
captcha