اجرای ویژه‌برنامه‌های ماه رمضان در سپاه سلمان با محوریت جهاد تبیین
کد خبر: 4046851
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱

اجرای ویژه‌برنامه‌های ماه رمضان در سپاه سلمان با محوریت جهاد تبیین

مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه سلمان گفت: برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان 1401 سپاه سلمان با عنوان قواعد قرآنی با تأکید بر جهاد تبیین ابلاغ، برنامه‌ریزی و اجرایی شده است.

سرهنگ پاسدار محمد حسن آهنگر، مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه سلمان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌و‌بلوچستان با تبریک آغاز ماه مبارک رمضان، با بیان اینکه امیدوارم در این ماه توفیق انس با قرآن نصیب همه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده‌های آنان شود و زمینه فهم قرآن و تدبر آن را پیدا کنیم، گفت: برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان 1401 سپاه سلمان با عنوان قواعد قرآنی با تأکید بر جهاد تبیین ابلاغ، برنامه ریزی و اجرایی شده است.

وی افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد جهاد تبیین رویکرد معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی، قواعد قرآنی مهم و دارای اولویت مبتنی بر نگاه رهبر معظم انقلاب به مخاطب عرضه شده است که مهمترین آنها شامل امید آفرینی، استقامت، تلاش، بهره‌مندی از دنیا و آخرت، صدق، تواصی، عدالت و انصاف، تبیین، ذکر و مقابله با دشمن است.

آهنگر بیان کرد: در مجموعه سپاه سلمان کلاس‌هایی برای کارکنان پایور و وظیفه با بهره‌مندی از اساتید برجسته و تأثیرگذار در سطح ستاد و سپاه‌های شهرستانی، تیپ حضرت علی اکبر(ع) و نواحی مقاومت به صورت روزانه برنامه ریزی و اجرا می‌شود.

این مسئول اظهار کرد: علاوه بر تفسیر آیات قرآنی، بیان احکام و قرابت قرآن نیز در سی روز ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان یکی از اولویت‌های سپاه را حفظ موازین بهداشتی کلاس‌ها برشمرد و ادامه داد: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، کلاس‌ها در قالب گروه‌های کوچک برگزار می‌شود.

وی در پایان از زحمات مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان و فرمانده سپاه استان و همه دست اندرکاران و به‌ویژه مربیان که به صورت جهادی در اجرای برنامه‌های قرآنی مجاهدت می‌کنند قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha