تربیت قرآنی کودکان با طرح ملی «آیات رویش» در نمایشگاه شمیم وحی
کد خبر: 4048171
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷

تربیت قرآنی کودکان با طرح ملی «آیات رویش» در نمایشگاه شمیم وحی

مؤسسه خیرین انصارالقرآن با طرح ملی آیات رویش با رویکرد تربیت قرآنی کودکان و نوجوانان در نمایشگاه شمیم وحی فعالیت می‌کند.

مؤسسه تربیتی آموزشی خیرین انصارالقرآنبه گزارش خبرنگار ایکنا، مؤسسه تربیتی آموزشی خیرین انصارالقرآن با دو طرح ملی آیات رویش(تربیت قرآنی کودکان و نوجوانان) و حمایت عمومی از برنامه‌های قرآنی در نمایشگاه شمیم وحی حضور دارد.


بیشتر بخوانید:


طرح ملی آیات رویش به منظور ارتقای تربیت دینی و مصون‌سازی کودکان و نوجوانان(به ویژه مناطق کم‌برخوردار) و ایجاد فرصت برای آموزش و تربیت قرآنی و توانمندسازی فکری و فرهنگی کودکان 9 تا 12 سال انجام می‌شود.

این طرح  طی 12 ترم(4 سال)، با همکاری مؤسسات قرآنی ـ مردمی سطح کشور و با هدف نخبه‌پروری و کشف استعدادها انجام می‌شود که تاکنون در 44 شهرستان‌ محروم و استان‌ اجرا شده است. بهره‌مندان از این طرح علاوه بر تسلط بر روخوانی قرآن با مفاهیم عینی و مصداقی اخلاق قرآنی در قالب‌های کلاس، اردو و مشارکت با خانواده‌ها آشنا می‌شوند.  

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند عدد 2 را به سامانه 50002024 ارسال کنند یا با شماره 55374402-021 و 09028173525 تماس بگیرند.

یادآوری می‌شود، نمایشگاه دستاوردها و محصولات مؤسسات قرآنی استان تهران با عنوان «شمیم وحی» تا بیستم رمضان المبارک در محوطه ورودی سالن همایش‌های برج میلاد از ساعت ۱۹ تا ۲۳ پذیرای علاقه‌مندان است.

انتهای پیام
captcha