برگزاری وبینارهای آنلاین بهداشت روان
کد خبر: 4048301
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹

برگزاری وبینارهای آنلاین بهداشت روان

وبینارهای آنلاین مرکز مشاوره دانشگاه علوم پزشکی ایران طی روزهای یکشنبه هر هفته با موضوع بهداشت روان برگزار می‌شود.

وبیناربه گزارش ایکنا، وبینارهای آنلاین بهداشت روان مرکز مشاوره دانشگاه علوم پزشکی ایران ویژه فصل بهار با هدف ارتقای بهداشت روان و توانمندسازی طی روزهای یکشنبه‌ هر هفته از ساعت ۱۸ تا ۲۰ برگزار می‌شود.

موضوع «مهارت‌های لازم برای زندگی مشترک» با حضور مهرداد دشتی، 28 فروردین، موضوع «بلوغ عاطفی» 21 فروردین‌ماه با حضور سعیده هادی، موضوع «تعارضات دوران دانشجویی و روش‌های مقابله با آن» 14 اردیبهشت‌ماه با حضور علی‌اصغر اصغرنژاد، موضوع «مدیریت اضطراب در بحران‌های فردی و تحصیلی» 11 اردیبهشت‌ماه با حضور جعفر بوالهری، موضوع «کنترل طغیان‌های ذهن هیجانی» 18 اردیبهشت‌ماه با حضور شهربانو قهاری، موضوع «شناسایی خطر خودکشی و نحوه مراقبت از خود و دیگری» 25 اردیبهشت‌ماه با حضور امیرحسین جلالی ندوشن، موضوع «هوش هیجانی و موفقیت» و همچنین «ذهن آگاهی» به ترتیب 1 و 29 خردادماه با حضور علی‌اصغر اصغرنژاد و موضوع «روابط عاشقانه سمی از دیدگاه طرحواره‌ها» و «مراقبت از کودک درون» به ترتیب 8 و 22 خردادماه با حضور اعظم نوفرستی بررسی می‌شود.

علاقه‌مندان برای بهره‌گیری از این وبینارها می‌توانند به لینک ورودی اسکای روم به نشانی https://www.skyroom.online/ch/iums/empowerment مراجعه کنند.

همچنین، ثبت نام برای حضور در این وبینار از طریق لینک https://b2n.ir/m88761 انجام شده و مدت پنج دقیقه پیش از شروع وبینار فعال می‌شود.

این وبینار ویژه دانشجویان و عموم علاقه‌مندان برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به اینستاگرام مركز مشاوره دانشگاه علوم پزشکی ایران به نشانی https://instagram.com/counseling.iums و نیز پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز مشاوره دانشگاه علوم پزشکی ایران به نشانی https://counseling.iums.ac.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha