مؤسسه نورالزهرا(س) با اپلیکیشن «روشنا» و «دینا» در شمیم وحی
کد خبر: 4048527
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲

مؤسسه نورالزهرا(س) با اپلیکیشن «روشنا» و «دینا» در شمیم وحی

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالزهرا(س) رودهن با عرضه دو اپلکیشین به مخاطبان، خدمات ارائه می‌دهد.

مؤسسه روشنابه گزارش خبرنگار ایکنا، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالزهرا(س) رودهن با مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی با عرضه اپلیکیشن «روشنا» به مخاطبان نمایشگاه شمیم وحی خدمات ارائه می‌کند.

اپلیکیشن روشنا به بحث حفظ قرآن با محوریت سوره مبارکه یاسین را به صورت تصویری می‌پردازد. از دیگر بخش‌های این برنامه، ارائه خدمات مشاوره آنلاین و روانشناسی به صورت رایگان تا پایان ماه مبارک رمضان است.

از دیگر برنامه‌ حضور این مؤسسه در نمایشگاه می‌توان به رونمایی از اپلیکیشن بازی قرآنی «دینا» پیش از اتمام نمایشگاه اشاره کرد. خردسالان با نصب این برنامه می‌توانند مفاهیم قرآن را با تدبر در آیات از طریق بازی و سرگرمی به مانند سایر بازهای‌های کلمات مشابه، درک کنند.

طراحی و تولید محتوای رسانه‌ای نوین، آموزش حفظ قرآن با روش‌های جدید و مجازی و برگزاری دوره‌های آموزشی و جشنواره و مسابقه از جمله رویکردهای تأسیس مؤسسه نورالزهرا(س) است.

اپلیکیشین «روشنا»

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از دوره‌های این مؤسسه و دریافت اپلکیشین روشنا می‌توانند به نشانی https://roshana.app مراجعه کنند. 

یادآوری می‌شود، نمایشگاه دستاوردها و محصولات مؤسسات قرآنی استان تهران با عنوان «شمیم وحی» تا بیستم رمضان در لابی سالن همایش‌های برج میلاد از ساعت ۱۹ تا ۲۳ پذیرای علاقه‌مندان است.

انتهای پیام
captcha