طراحی طرح‌‌نامه تربیت 4 هزار حافظ و تشکیل 4 هزار جلسه خانگی قرآن
کد خبر: 4048963
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵

طراحی طرح‌‌نامه تربیت 4 هزار حافظ و تشکیل 4 هزار جلسه خانگی قرآن

در بیستمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان یزد مقرر شد؛ طرح‌نامه تربیت 4 هزار حافظ قرآن و تشکیل 4 هزار جلسه خانگی قرآن برای جلسه آینده هیئت مدیره تهیه و ارائه شود.

هیئت مدیره اتحادیه قرآنی یزدبه گزارش ایکنا، بیستمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد، 22 فروردین‌ماه با حضور اعضا در دفتر اتحادیه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده از سوی حجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه ارائه شد. جذب منبع مالی قابل توجه از سوی استانداری برای صندوق قرض‌الحسنه، صدور پروانه فعالیت اتحادیه، ارسال اخبار فعالیت‌ها و رویداد‌های مؤسسات قرآنی به مدیرعامل برای اطلاع‌رسانی در برنامه «بوستان قرآن» شبکه رادیویی استان از جمله موارد مطرح شده در این جلسه چند ساعته بود.

طی این جلسه با توجه به آغاز فعالیت نمایشگاه بین‌المللی قرآن از 27 فروردین‌، مقرر شد تا مؤسسات قرآنی از سطح استان با اولویت فعالیت در مناطق محروم و عدم عضویت در هیئت مدیره اتحادیه استانی، به معاونت قرآن و عترت انتخاب و معرفی شود.

هماهنگی برنامه‌های کرسی تلاوت پیش از نماز جمعه این هفته در مسجد ملا اسماعیل یزد، تهیه طرح‌نامه تربیت 4 هزار حافظ قرآن و شکل اجرای و براورد هزینه‌ و بودجه آن، ارائه طرح‌نامه طرح قرآنی «تنزیل» در جلسه بعدی هیئت مدیره اتحادیه و ارائه طرح‌نامه تشکیل 4 هزار جلسه خانگی قرآن در کنار تربیت 4 هزار حافظ قرآن، از دیگر مصوبات این جلسه بود.

یادآوری می‌شود، محمد شایق، حجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، حسین قادری بغدادآباد، حجت‌الاسلام محمدکاظم صباغی‌فیروزآبادی، امیر میرجلیلی به عنوان اعضای اصلی هیئت‌ مدیره دوره دوم هستند. همچنین محمدرضا حسینی‌بغدادآبادی، سعید ملکوتیان و طیبه نصیری‌زارچ به عنوان هیئت بازرسی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد هستند.

انتهای پیام
captcha