مسابقه «قرآن صاعد 2» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4049110
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
حجت‌الاسلام مطهریان خبر داد:

مسابقه «قرآن صاعد 2» در یزد برگزار می‌شود

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت استان یزد از برگزاری مسابقه «قرآن صاعد 2» با محوریت دعای 44 و 45 صحیفه سجادیه خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا مطهریانحجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: مسابقه «قرآن صاعد 2» در ایام ماه مبارک رمضان با موضوع ماه رمضان در دعای 44 و 45 صحیفه سجادیه با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و به همت اتحادیه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسابقه فوق به صورت غیر حضوری و از طریق اپلیکیشن افق برپا می‌شود، ادامه داد: علاقه‌مندان برای دریافت اپلیکیشن افق می‌توانند عدد 1 را به شماره 5000283114 ارسال یا به پایگاه اینترتی افق به نشانی ofogh.qurany.ir مراجعه کنند.

مطهریان بیان کرد: سؤالات مسابقه از دعاهای 44 و 45 صحیفه سجادیه براساس متن و ترجمه این کتاب از پایگاه اینترنتی عرفان و ترجمه استاد انصاریان استخراج شده است.

علاقه‌مندان در تمامی گروه‌های سنی می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند. آخرین مهلت شرکت در مسابقه، ساعت ۲۴ روز عید سعید فطر است و به قید قرعه به 30 نفر از افرادی که بیشترین سؤالات را پاسخ صحیح دهند، جوایز نقدی 200 هزار تومانی اعطا می‌شود.

انتهای پیام
captcha