رونمایی از اپلیکیشن دینا در نمایشگاه شمیم وحی + عکس
کد خبر: 4049523
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹

رونمایی از اپلیکیشن دینا در نمایشگاه شمیم وحی + عکس

در حاشیه برپایی نمایشگاه شمیم وحی از اپلیکیشن بازی مفاهیم قرآن با عنوان دینا که از سوی موسسه نورالزهرا(س) طراحی و تولید شده است، رونمایی شد.

نمایشگاه شمیم وحیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان تهران، طی مراسمی در حاشیه نمایشگاه شمیم وحی از اپلیکیشن بازی دینا موسسه نورالزهرا(س) رونمایی شد.

این مراسم با حضور سیدمصطفی آقامیرسلیم، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، محمد انجم‌شعاع، مدیرعامل اتحادیه کشوری موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت و تنی چند از اعضای هیئت مدیره اتحادیه کشوری و استان تهران در سالن شماره سه مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

سیدحسن دهقان، مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآنی استان تهران به ارائه گزارش از برپایی نمایشگاه شمیم وحی پرداخت و به حضور بیش از سه هزار نفر از قرآن‌آموزان موسسات قرآنی استان تهران به منظور بازدید از نمایشگاه اشاره کرد.

وی از آمادگی اتحادیه قرآنی استان تهران برای حمایت از محصولات فضای مجازی و دیجیتالی موسسات خبر داد.

سپس سیدمصطفی میرسلیم، عضو کمیسیون اصل نود مجلس ضمن قدردانی از برگزاری این رویداد قرآنی _ مردمی به عملیاتی کردن برنامه‌هایی برای جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر رواج بیش از پیش مفاهیم قرآن در جامعه، تاکید کرد.

اپلیکیشن دینا، براساس بازی آشنایی با مفاهیم قرآن از سوی موسسه نورالزهرا(س) تهیه و تولید شده است. این موسسه پیش از این اپلیکیشن حفظ قرآن روشنا را روانه بازار کرده بود که طی این مراسم پاشایی طراح و مجری اپلیکیشن روشنا و دینا در مورد این دو محصول توضیحاتی داد.

میهمانان سپس از نمایشگاه دستاوردهای موسسات قرآنی استان تهران با عنوان شمیم وحی بازدید کردند.

انتهای پیام
captcha