برگزاری هم‌زمان مجازی و فیزیکی نمایشگاه کتاب انرژی می‌گیرد
کد خبر: 4055405
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
مدیر نشر نو:

برگزاری هم‌زمان مجازی و فیزیکی نمایشگاه کتاب انرژی می‌گیرد

مدیر نشر نو گفت: هم‌زمانی برگزاری دو نمایشگاه فیزیکی و مجازی سخت و انرژی‌بر است.

برگزاری هم‌زمان مجازی و فیزیکی نمایشگاه کتاب انرژی می‌گیردمحمدرضا جعفری، مدير نشر نو در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا از حضور نشر نو در هر دو بخش مجازی و فیزیکی سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: هم‌زمانی برگزاری دو نمایشگاه فیزیکی و مجازی از لحاظ تامین نیروی کار و پشتیبانی و این قبیل مسائل برای نشر مقداری سخت و انرژی‌بر است اما چاره‌ای نیست و در هر دو بخش شرکت می‌کنیم تا پاسخگوی همه طیف مخاطب باشیم.

مدیر نشر نو اساس برگزاری رویداد نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بعد از دو سال را برای ناشران خوب توصیف کرد و گفت: اصولا برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران یک تجدید عهد سالانه برای ناشران و اهالی کتاب با کتابخوان‌ها است و از این منظر اتفاق خوب و مفیدی است.

وی افزود: درست است که فاصله دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در بهمن‌ تا سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در اردیبهشت‌ کمتر از شش ماه است اما در همین مدت هم تعدادی کتاب جدید به تولیدات نشر نو اضافه شده است و احتمالا تا شروع نمایشگاه 15 یا 16 عنوان جدید از کتاب‌های نشر نو برای مخاطبان عرضه می‌شود.

سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی (ره) و مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha