بیان روش‌هایی برای ترک گناه در دوره «تغییر عادت و رفتار»
کد خبر: 4055451
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹

بیان روش‌هایی برای ترک گناه در دوره «تغییر عادت و رفتار»

مؤسسه نورالمجتبی(ع) قم دوره آشنایی با روش‌های ترک گناه و تغییر عادت و رفتار را برگزار می‌کند.

روش‌های ترک گناه و تغییر عادت و رفتار به گزارش ایکنا، دوره آشنایی با روش‌های ترک گناه و تغییر عادت و رفتار از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالمجتبی(ع) قم به صورت غیر حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

این دوره شامل 60 جلسه(هزار و 93 دقیقه) است که مخاطبان طریقه ترک گناه و تغییر عادت و رفتار خود را در 40 روز با روش‌های اصولی و قابل عمل فرا می‌گیرند.

سحرخیزی، نماز اول وقت، حضور قلب و تمرکز در نماز، انس با قرآن (علاوه بر روخوانی روزانه قرآن)، بهبود روابط با همسر و فرزندان و پدر و مادر، مدیریت زمان و آشنایی با بسیاری از عادت خوب از جمله سرفصل‌های این دوره است.

همچنین طی این دوره سعی می‌شود تا مخاطبان عادت‌های بدی چون غیبت، کینه، شیطان‌شناسی، خشم و غضب، استمناء و چشم‌چرانی را کنار گذاشته و عادت‌های رفتاری چون پرخوری و بازگشت به تناسب اندام با ورزش منظم و استفاده از فضای مجازی را با مدیریت بهینه کنار گذاشته شود.

پس از هر جلسه، تکلیفی از شرکت‌کنندگان خواسته می‌شود و متقاضیان با مراجعه به نرم‌افزار اسلامی، می‌توانند میزان افزایش عادت‌های خوب و تغییر رفتارهای بد خود را محاسبه کنند. همچنین مخاطبان هفته‌ای یک جلسه در قالب وبینار می‌توانند سؤالات خود را از مدرس دوره جویا شوند.

علاقه‌مندان برای دریافت از سایر دوره‌های مؤسسه نورالمجتبی(ع) می‌توانند به پایگاه اینترنتی ایمانور به نشانی https://imanoor.com مراجعه کنند. 

انتهای پیام
captcha