اولین حضور نشر «شاعران پارسی‌زبان» در نمایشگاه کتاب
کد خبر: 4056653
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
علیرضا قزوه به ایکنا خبر داد

اولین حضور نشر «شاعران پارسی‌زبان» در نمایشگاه کتاب

علیرضا قزوه از اولین حضور نشر «شاعران پارسی‌زبان» در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: در این نشر آثاری از شاعران هند، تاجیکستان، افغانستان و ایران را به چاپ می‌رسانیم.

عایرضا قزوه و نمایشگاه کتاب

علیرضا قزوه، شاعر و نویسنده و رئیس دفتر شعر، موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما در جریان بازدید از سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا برگزاری این دوره از نمایشگاه کتاب را خوب و مفید توصیف کرد و گفت: در اولین روز حضورم در نمایشگاه سی‌وسوم خیلی از غرفه‌ها را بازدید کردم، غرفه انتشارات مجلس شورای اسلامی، غرفه نهاد کتابخانه‌های عمومی؛ غرفه انتشارات سوره مهر، انتشارات شهرستان ادب و غرفه نشر اردهال که کتاب‌های بسیار خوبی راجع به نسخه‌های خطی دارد از جمله این غرفه‌ها بود.

وی با بیان اینکه غرفه انتشارات کتابخانه مجلس را خوب دیدم، اضافه کرد: به‌هرحال این انتشارات کتاب‌های خاصی چاپ می‌کند. از خود من سه تذکره از دوره‌ای که در هند بودم و از هند آوردم، در انتشارات کتابخانه مجلس شورای اسلامی به چاپ رسیده که البته الان جز یکی از آن‌ها که تجدید چاپ شده، در غرفه موجود نیست.

رئیس دفتر شعر، موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما در ادامه گفت: امسال برای اولین بار ما با یک غرفه مجزا در نمایشگاه کتاب حضور داریم، یعنی یک نشر کوچک به نام «شاعران پارسی‌زبان» داریم که در آن آثاری از شاعران هند، تاجیکستان، افغانستان و ایران را به چاپ می‌رسانیم و انشاالله با همکاری دوستان فارسی‌زبان این دامنه و نشر در سال‌های آینده گسترش خواهد یافت.

قزوه علت حضور خود در سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب در نخستین روز آن را اهمیت ویژه این رویداد بزرگ فرهنگی عنوان کرد و افزود: دو روز آخر مجدد در نمایشگاه کتاب هستم و همه نشرها را بازدید و کتاب‌هایم را تهیه خواهم کرد.

انتهای پیام
captcha