نشست ضرورت جهاد‌تبیین در شهرستان دلند برگزار شد
کد خبر: 4057061
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹

نشست ضرورت جهاد‌تبیین در شهرستان دلند برگزار شد

نشست ضرورت جهاد‌تبیین با حضور نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، امام جمعه، علما و روحانیون شهرستان دلند روز گذشته، ۲۴ اردیبهشت در دفتر امام جمعه شهرستان دلند برگزار شد.

علمای و روحانیون شهرستان دلند در نشست ضرورت جهاد تبیینبه گزارش ایکنا از گلستان، نشست «ضرورت جهادتبیین» با حضور آیت‌الله حسینی شاهرودی، نماینده مردم در مجلس‌ خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام کیائی، امام جمعه شهرستان دلند، علما و روحانیون شهرستان روز گذشته، ۲۴ اردیبهشت در دفتر امام جمعه شهرستان دلند برگزار شد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن توصیه علماء نسبت به جهاد‌تبیین بیان کرد‌: وظیفه علماء، روحانیون در این برهه از زمان روشنگری و آگاهی بخشیدن آحاد ملت نسبت به دستاوردهای انقلاب است.

وی با بیان‌اینکه رهبری معظم جهاد‌تبیین را برای همه طبقات از جمله دانشجویان و حوزویان و... یک امر واجب قلمداد کردند، افزود: امروز کشور در شرایط سخت اقتصادی و سیاسی قرار گرفته باید سعی شود موضوعات مهم را برای مردم بازگو کرده و آگاه‌سازی کنیم و اگر نسبت به این امر کوتاهی کنیم رسانه‌های بیگانه مطالب را وارونه جلوه می‌دهند.

آیت‌الله حسینی شاهرودی با بیان‌اینکه آخرین تیر دشمنان جنگ شناختی و رسانه‌ای است، تصریح کرد: برای جهاد‌تبیین و آگاه‌سازی جامعه قدرت فضای مجازی و رسانه را نباید نادیده گرفت، لذا  تلاش دشمنان این است که شناخت جامعه و تحلیل جامعه ایرانی را از انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی تغییر دهند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان‌اینکه به طور کلی جهاد‌تبیین برای دشمنان ما خطرآفرین است، افزود: یکی از موضوعات مهم دیگر، تبیین خدمات گسترده و دستاوردهای جامعه روحانیت در جامعه است. این جامعه شامل طلاب، اساتید، خطبا، ائمه جمعه و جماعات، اساتید و مبلغان و... است.

آیت‌الله حسینی شاهرودی به تحقق شعار امسال رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: اگر قرار است کاری صورت گیرد، مراکز دانش بنیان‌ها و فرهیختگان باید پیشگام و راهکار ارائه دهند و یا در حوزه جهاد‌تبیین رسانه‌ها، نهادهای آموزشی مانند آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها و جامعه هدف آنها باید فعال شوند.

انتهای پیام
captcha