کتاب‌های حوزه مقاومت را مطالعه کنید
کد خبر: 4057065
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
توصیه کدخدایی به جوانان در جریان بازدید از نمایشگاه کتاب؛

کتاب‌های حوزه مقاومت را مطالعه کنید

عضو حقوقدان شورای نگهبان در جریان بازدید از سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: کتاب‌های حوزه‌ مقاومت زیاد است از جمله کتاب زندگی‌نامه شهید تهرانی‌مقدم که در این نمایشگاه رونمایی شده است؛ این کتاب‌ها خاطرات خوبی است که هم واقعیت دارد و هم می‌تواند تأثیرگذار باشد

عباسعلی کدخدایی

عباسعلی کدخدایی؛ عضو حقوقدان شورای نگهبان در جریان بازدید از سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا نمایشگاه کتاب را به لحاظ کمی و کیفی خوب توصیف کرد و گفت: باید به همه عزیزان دست‌اندرکار و برگزارکننده نمایشگاه در وزارت ارشاد و مردم خوبمان تبریک گفت که بعد از دو سال وقفه به دلیل کرونا نمایشگاه کتاب دوباره برقرار شده است.

کدخدایی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب تهران نمادی فرهنگی و ترویج کتابخوانی در کشور است، که خیلی به آن نیاز داریم، عنوان کرد: امیدواریم ما از این اتفاقات خوب زیاد داشته باشیم و بتوانیم کتابخوانی را مخصوصا در بین قشر نوجوان و جوان کشور ترویج کنیم و مردم ما بیشتر در این زمینه وقت بگذارند و هزینه کنند چراکه پایه اصلی رشد و تعالی کشور هم فرهنگ کتابخوانی است که امیدواریم توسعه پیدا کند.

عضو حقوقدان نگهبان عناوین تازه چاپ شده کتاب را خوب ارزیابی و اظهار کرد: در غرفه‌هایی که من بازدید کردم، دیدم که خوشبختانه از جهت عناوین کتاب‌ها علی‌رغم مشکلات اقتصادی آثار خوبی به چاپ رسیده است.

کدخدایی با استقبال از برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب هم‌زمان با سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، عنوان کرد: اتفاق خوبی که امسال شاهد بودیم و امیدواریم که در طول سال ادامه پیدا کند، برگزاری همزمان نمایشگاه در فضای مجازی و خرید کتاب از این طریق است. کار بسیار خوبی است مخصوصا با پیشرفت فناوری الکترونیک در این زمینه که هم سرعت بیشتر و هم هزینه و دردسر کمتری دارد، امیدواریم استقبال مردم هم خوب باشد.

وی افزود: باید همه مسئولان در بخش‌های مختلف همکاری کنند و این کار را توسعه بدهند که کمک بسیار موثری در جهت فرهنگ کتابخوانی و توسعه و ترویج کتاب خواهد بود.

عضو حقوقدان شورای نگهبان با اشاره به غرفه‌هایی که در نمایشگاه بازدید داشت، به کتاب‌های با موضوع مقاومت و زندگی‌نامه شهدا اشاره کرد و افزود: کتاب‌های حوزه‌ مقاومت زیاد است از جمله کتاب زندگی‌نامه شهید تهرانی‌مقدم که در این نمایشگاه رونمایی شده است. این کتاب‌ها خاطرات خوبی است که هم واقعیت دارد و هم می‌تواند تأثیرگذار باشد و قشر جوان و نوجوان ما، کسانی که در دوره انقلاب نبودند و جنگ تحمیلی و اتفاقات پس از آن را درک نکردند، ببینند که اگر امروز ما استقلال و آزادی داریم، با چه هزینه‌هایی این استقلال و آزادی به دست و ان‌شاالله جوان‌های ما هم در همین راه حرکت کنند.

انتهای پیام
captcha