توزیع ۴۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4057068
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰

توزیع ۴۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: چهار هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد و همچنین ۲ هزار و ۳۰۰ بسته پوشاک و لباس کودک و نوجوان در نقاط مختلف توزیع می‌شود.

رزمایش همدلی و احسان

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، شایان نادری، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان کهگیلویه‌وبویراحمد عصر روز گذشته، 24 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هفدهمین رزمایش را به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان داریم که خوشبختانه رزمایش‌های مختلفی در حوزه بهداشتی، معیشتی، آموزشی و گرمایشی در سطح استان برگزار کرده‌ایم.

وی افزود: چهارهزار و ۵۰۰ بسته معیشتی توزیع و در ادامه نیز ۲ هزار و ۳۰۰ بسته پوشاک، البسه و لباس کودک و نوجوان در نقاط مختلف توزیع خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان کهگیلویه‌وبویراحمد اضافه کرد: کار شناسایی هم توسط گروه جهادی، موکب‌ها، هیئت‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در نقاط مختلف استان انجام شده و این مسیر که در دوسال قبل آغاز کردیم که انشالله ادامه خواهد داشت و ما در کنار مردم عزیز استان خواهیم بود.

نادری یادآور شد: در رابطه با دو کارخانه که وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان داشتیم که مدنظر دستگاه اجرایی باشد در خصوص شرکت دارویی هربی فارمد که در شهرستان کچساران واقع شده و به همین زودی راه‌اندازی می‌شود.

وی یادآور شد: کارخانه قند یاسوج نیز که نماد صنعت استان است و در مرکز استان قرار دارد و ۵۱ درصد آن متعلق به ستاد اجرایی است و عملیات راه‌اندازی این کارخانه آغاز شده و درخصوص این دو کارخانه هرگونه پیشرفت کمی و کیفی این دو کارخانه از کانال روابط عمومی ستاد اجرایی حضرت امام(ره) اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام
captcha