یادواره شهدای رسانه و ورزش در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
کد خبر: 4057077
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲

یادواره شهدای رسانه و ورزش در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: یادواره شهدای رسانه و ورزش روز ۲۵ اردیبهشت در سالن آمفی‌تئاتر سازمان اجتماعی، فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار می‌شود.

محمد حسین حسنی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمدحسین حسنی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ۲۴ اردیبهشت در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: یادواره شهدای رسانه و ورزش ساعت ۱۶ روز ۲۵ اردیبهشت در سالن آمفی‌تئاتر سازمان اجتماعی، فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره با مشارکت سازمان اجتماعی، فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار می‌شود، افزود: امسال در سطح ملی قرار است در این جشنواره یاد و خاطره شهید شمسی‌پور به عنوان شهید شاخص ورزشی اهل همدان گرامی داشته شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ادامه داد: در سطح استان ۱۲۰ شهید ورزشی شاخص در شناسایی شده است.

وی عنوان کرد: هر چقدر بحث ایثار و شهادت در جامعه مطرح و نهادینه شود از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه جلوگیری می‌شود.

حسنی تصریح کرد: ورزشکاران ایرانی الگوی ایثار و معرفت در جهان هستند به طوری که پهلوان تختی در مسابقات جهانی کشتی هنگامی که می‌بیند حریفش مجروح است سعی می‌کند تا آخر کشتی مراعات حال وی را بکند و کاری نکند که به پای مجروح حریف فشار بیاید.

وی خاطرنشان کرد: همچنین جشنواره رسم جوانمردی ۳ خرداد با مشارکت سازمان اجتماعی، فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار می‌شود و طی آن ورزشکاران برتر استان در حوزه صداقت و راستی، دستگیری از مظلومان، حق‌شناسی، شجاعت، دانش و بینش، میهن‌دوستی و ... شناسایی و مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی همچنین با اشاره به اقدامات این اداره‌کل برای افزایش جمعیت گفت: اعطای مجوز به مراکز مشاوره تخصصی افزایش جمعیت، اعطای مجوز به سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه ازدواج و خانواده، برگزاری‌های کارگاه‌های فرزندپروری و برگزاری ۳۰۰ کارگاه فرزندپروری در استان از جمله اقدامات این معاونت در حوزه افزایش جمعیت هستند.

انتهای پیام
captcha