اجرای طرح ساماندهی گلزار شهدای سمنان
کد خبر: 4057079
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲

اجرای طرح ساماندهی گلزار شهدای سمنان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه طرح ساماندهی گلزار شهدای استان به فرمانداری‌ها اعلام شود، گفت: فرمانداری‌ها برای تامین اعتبارات مورد نیاز اقدام کنند.

اجرای طرح ساماندهی گلزار شهدای سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، محمد حمیدی، معاون استاندار سمنان عصر روز گذشته 24 اردیبهشت در نشست کارگروه ساماندهی گلزارهای شهدای استان سمنان درباره ساماندهی گلزار شهدا، گفت: استان سمنان در بحث ساخت و تجهیز آرامستان‌ها و گلزارها جز استان‌های برتر در سطح کشور است و خوشبختانه در این زمینه بسیار خوب عمل می‌شود

وی با اشاره به اینکه لازم است در انجام امور مرتبط با گلزارهای شهدای استان، کارها به صورت جهادی انجام شود، متذکر شد: سامان بخشی گلزار شهدا باید برای مدیران شهری و روستایی یک دغدغه باشد و برای تمام گلزارها حتی مناطقی که یک شهید وجود دارد اقدامات لازم انجام شود.

معاون استاندار سمنان یادآور شد: متولی آرامستان در زمره وظایف شهرداری‌ها و دهیاری‌ها است لیکن شهرداران و دهیاران از گلزار شهدا به عنوان نگین آن منطقه بازدید مداوم داشته باشند.

حمیدی با تاکید بر اینکه لازم است تا مدیران بنیاد شهید در سطح شهرستان‌ها در خصوص گلزار شهدا و آرامستان‌ها اولویت بندی و گزارش آن را به فرمانداران ارائه دهند تا فرمانداران نیز در جلسات مورد نظر تأمین اعتبار کنند گفت: استان سمنان سه هزار شهید را تقدیم انقلاب و دفاع مقدس کرده است.

انتهای پیام
captcha