حضور انتشارات جهاددانشگاهی اردبیل در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
کد خبر: 4057120
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳

حضور انتشارات جهاددانشگاهی اردبیل در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

مدیرمسئول انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل، از حضور انتشارات این واحد با ۵۰ عنوان کتاب در سی‌ و‌ سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

نمایشگاه بین المللی کتاببه گزارش ایکنا از اردبیل، مهران محمدی، مدیرمسئول انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل،امروز، ۲۵ اردیبهشت‌ماه، از حضور انتشارات جهاددانشگاهی اردبیل در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و اظهار کرد: انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل در ایام برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب، 50 عنوان کتاب را در قالب غرفه سازمان انتشارات جهاددانشگاهی عرضه کرده است.

وی بیان کرد: این کتاب‌ها با موضوعات مختلف علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پزشکی، هنر و معماری در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در معرض دید و عرضه به مراجعان و علاقه‌مندان کتاب است.

محمدی بیان کرد: تاکنون 175 عنوان کتاب در حوزه گروه‌های هفتگانه علمی در انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل به چاپ رسیده  که حاصل تلاش‌های علمی، پژوهش و تدریس اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های سراسر کشور است.

مدیرمسئول انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل با اشاره به فعالیت‌های ترویجی این مجموعه اظهار کرد: سالانه مطابق با برنامه‌های توسعه‌ای فعالیت‌های ترویجی در قالب کارگاه‌های آموزشی، تبیین در حوزه مطالعه، مسابقات کتابخوانی و رونمایی کتاب در جهاددانشگاهی استان اردبیل اجرا می‌شود.

گفتنی است غرفه انتشارات جهاددانشگاهی واقع در سالن 2 ناشران دانشگاهی راهروD، غرفه 89  فعال است. سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ و یکم تا سی‌ و یکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ در دو قالب حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی از طریق سامانه ketab.ir در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha