طرح اصلاح نظام یارانه‌ها زیرساخت اقتصاد مقاومتی است
کد خبر: 4057137
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳

طرح اصلاح نظام یارانه‌ها زیرساخت اقتصاد مقاومتی است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: اجرای طرح اصلاح نظام یارانه‌ها زمینه‌ساز تحقق اقتصاد مقاومتی است.

طرح اصلاح نظام یارانه‌ها زیرساخت اقتصاد مقاومتی است

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان امروز 25 اردیبهشت در دیدار با اعضای ستاد تنظیم بازار و نظارت بر فرآیند تامین مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی استان سمنان گفت: رئیس جمهور از آغاز اجرای این طرح شخصا در وسط میدان هستند که این امر بسیار ارزشمند است و جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: طرح مردمی‌سازی و عادلانه‌کردن یارانه‌ها زیرساخت رفع موانع و تحقق اقتصاد مقاومتی در آینده خواهد بود.

مطیعی با اشاره به شرایط اجرای این طرح در استان و با بیان اینکه استاندار جهادی سمنان به همراه تیم مدیران اقتصادی در این برهه نیز به خوبی عمل کردند، متذکر شد: از مردم کشور و به ویژه استان سمنان تقدیر بسیار فراوان داریم که با صبر خود در اجرای این طرح همراهی داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: امید است شاهد تامین اجناس و کالاهای اساسی در استان سمنان و برقراری توازن میان عرضه و تقاضا باشیم.

وی از مردم استان خواست تا در خرید و همچنین مصرف کالاها مراعات و از خرید و نگهداری اجناس بیش از حد مصرف معمول خودداری کنند.

امام جمعه سمنان با تاکید بر اینکه باید به صورت جدی با افرادی که قصد سیاه نمایی و القاء تفکر ناکارآمدی و عدم توانمندی دولت در تامین مایحتاج عمومی مردم را دارند ، برخورد قاطعانه و جدی صورت گیرد اظهار کرد: اعتماد و امنیت خاطر برای مردم امری بسیار موثر و مهم است.

به گفته وی؛ امروز باید همگان توجه داشته باشیم که خواسته یا ناخواسته به بلندگوی دشمن تبدیل نشویم و باید تلاش کرد تا آرامش را به جامعه تزریق کرد.‌

همچنین سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در این نشست گزارشی از آخرین وضعیت تامین کالاهای اساسی و همچنین رصد مستمر بازار استان ارایه داد.

انتهای پیام
captcha