جلسه آموزش قرآن صبح جمعه «سیدمحسن موسوی‌بلده» آغاز می‌شود
کد خبر: 4057165
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
با کاهش شدت شیوع کرونا؛

جلسه آموزش قرآن صبح جمعه «سیدمحسن موسوی‌بلده» آغاز می‌شود

جلسه تخصصی آموزش تلاوت قرآن از جمعه این هفته، 30 اردیبهشت‌ماه مجدد از سرگرفته می‌شود.

جلسه تخصصی آموزش قرآن «سیدمحسن موسوی‌بلده»به گزارش ایکنا، جلسه تخصصی آموزش قرآن سیدمحسن موسوی‌بلده، داور بین‌المللی، قاری و مدرس قرآن کریم و مؤلف کتاب حلیة‌القرآن از جمعه این هفته در مؤسسه احسن‌الحدیث از سرگرفته می‌شود.

این جلسه در سطح تخصصی از ساعت ۸ تا ۱۱:۳۰ در محل مؤسسه احسن‌الحدیث برگزار می‌شود. بیش از چهل سال است که در حال برپایی است و فقط در طول شرایط کرونا و به منظور رعایت حال شرکت‌کنندگان برگزار نشد. 

مؤسسه احسن ‌الحدیث در تهران، میدان امام حسین(ع)، خیابان ۱۷ شهریور، خیابان صفای شرقی واقع شده است.

همچنین جلسه تخصصی این قاری بین‌المللی ویژه بانوان یکشنبه هر هفته از ساعت ۱۶ تا ۱۸ با قدمت بیش از 28 سال در چهارراه سرچشمه، خیابان مصطفی خمینی، کوچه شهید سجادی، پلاک ۳ برگزار می‌شود.

بنا بر گفته سیدیوسف درود، مدیر آموزش و پژوهش مؤسسه احسن‌الحدیث «کلاس‌های حضوری مؤسسه نیز در واحد بانوان در رشته‌های روخوانی، صوت و لحن، ترتیل مقدماتی و تخصصی و تنغیم ترتیل، تجوید و فنون قرائت قرآن و آموزش مفاهیم و تفسیر، حفظ، تثبیت و ترجمه و دوره‌های تربیت معلم روخوانی، حفظ، صوت و لحن و تجوید نیز به صورت حضوری در کنار دوره‌های آنلاین و غیرحضوری در حال برگزاری است».

در کنار آن نیز کلاس‌هایی ویژه خردسالان در مقطع مهد و پیش‌دبستانی قرآنی(برای سال تحصیلی 1401-1402) شامل اوریگامی، الفبای قرآنی، حفظ سوره‌های کوچک قرآن و قصه‌گویی قرآنی و دوره‌هایی ویژه آقایان در حال تشکیل است.

انتهای پیام
captcha