آغاز پویش کشوری «بهجت عارفان»
کد خبر: 4057294
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱

آغاز پویش کشوری «بهجت عارفان»

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان از برگزاری همایش بزرگداشت آیت‌الله العظمی بهجت و رونمایی از محصولات چندرسانه‌ای با موضوع سیره این فقیه وارسته خبر داد و گفت: به همین مناسبت، پویش «بهجت عارفان» نیز در فضای مجازی آغاز شده است.

آیت الله بهجت فومنی

به گزارش ایکنا از گیلان، سجاد ستوده،مسئول سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان امروز، 26 اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری بزرگداشت سیزدهمین سالگرد رحلت آیت‌الله العظمی بهجت فومنی، اظهار کرد: در این مراسم قرار است از ده‌ها محصول متنوع چندرسانه‌ای در ۱۷ قالب با موضوع سیره عملی و شخصیت این عالم وارسته رونمایی شود.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان افزود: این محصولات شامل موشن‌گرافی، نقاشی شنی، نقاشی دیجیتال از چهره، تصویرسازی دیجیتال، پوستر، استوری فانتزی به سه زبان(فارسی، عربی و انگلیسی)، کلیپ‌های تصویری، فیلم کوتاه، کلیپ‌های اختصاصی مربعی اینستاگرامی، آیتم‌های تصویری(نقاشی، خطاطی و سیاه‌قلم)، موشن استوری، مستند و اپلیکیشن جامع با موضوع شخصیت حضرت آیت‌الله بهجت هستند.

وی تصریح کرد: در این مراسم، تولیدکنندگان هر یک از محصولات چندرسانه‌ای، به مدت چند دقیقه درخصوص جزئیات محصول و نحوه تولید آن با مردم صحبت می‌کنند.

ستوده بیان کرد: همچنین در مراسم بزرگداشت حضرت آیت‌الله بهجت فومنی، آیت‌الله «عبدالکریم فرحانی»، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، مدیر مؤسسه فقه الخمینی و از شاگردان حضرت آیت‌الله بهجت به سخنرانی می‌پردازد.

وی اظهار کرد: این مراسم بزرگداشت امروز، ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ از ساعت ۱۷:۳۰ در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان در ادامه از اجرای پویش کشوری «بهجت عارفان» در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، توئیتر و پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی خبر داد و گفت: اجرای این پویش با هشتگ #بهجت_عارفان از ۲۴ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۷ اردیبهشت همزمان با سالروز رحلت آیت‌الله بهجت ادامه دارد.

وی تصریح کرد: مراسم بزرگداشت سیزدهمین سالگرد رحلت آیت‌الله العظمی بهجت فومنی، با همکاری سازمان فضای مجازی سراج، فضای مجازی سپاه قدس استان، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت و اداره کل ارشاد اسلامی استان طراحی و تدوین شده و برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha