پذیرفته‌شدگان طرح سنجش داوران مسابقات قرآن گواهی دریافت می‌کنند
کد خبر: 4057495
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳

پذیرفته‌شدگان طرح سنجش داوران مسابقات قرآن گواهی دریافت می‌کنند

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از اعطای گواهی به 15 نفر از پذیرفته‌شدگان دومین دوره طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم خبر داد.

داوری مسابقات قرآن کریم

حمید بخشی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان، از اعطای گواهی به پذیرفته‌شدگان دومین دوره طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم، همزمان با سراسر کشور در اصفهان خبر داد و اظهار کرد: این آیین، فردا، 27 اردیبهشت‌ماه از ساعت 14 تا 16 از طریق ویدئوکنفرانس در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره، 15 نفر حائز مدرک شدند که چهار نفر از بانوان و 11 نفر از آقایان هستند و همه نهادها و سازمان‌هایی که اقدام به برگزاری مسابقات قرآن می‌کنند، باید از پذیرفته‌شدگان طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم استفاده کنند که در واقع، مصوبه شورای عالی قرآن به‌شمار می‌رود و این موضوع به همراه فهرست پذیرفته‌شدگان دارای مجوز به نهادها و سازمان‌های مختلف ابلاغ شده است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: در آیین اعطای گواهی، داوران منشور اخلاق حرفه‌ای داوری مسابقات یا میثاق‌نامه را امضا می‌کنند و توضیحات و شرح وظایف ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کریم در اختیار آنها قرار داده می‌شود.

انتهای پیام
captcha