توزیع بیش از پنج هزار بسته معیشتی توسط بنیاد احسان
کد خبر: 4061510
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۲

توزیع بیش از پنج هزار بسته معیشتی توسط بنیاد احسان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گلستان از توزیع پنج هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی توسط بنیاد احسان و برکت بین نیازمندان خبر داد.

رزمایش کمک های مومنانه در گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، محمدمهدی سلمان زاده، مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گلستان در هشتمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه که امروز، ۱۱ خرداد با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مسئولان دستگاه‌ها، نهادهای گلستان در مصلی گرگان برگزار شد، از توزیع پنج هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی توسط بنیاد احسان و برکت بین نیازمندان خبر داد.

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گلستان گفت: برای تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند استان در مرحله هشتم رزمایش احسان و همدلی، بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

سلمان زاده افزود: این بسته‌های معیشتی با همکاری ۵۳۰ گروه جهادی همکار قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)در استان از امروز میان خانواده‌های نیازمند شناسایی شده سراسر استان توزیع می‌شود.

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گلستان با بیان‌اینکه رزمایش احسان و همدلی در راستای حمایت از خانواده‌های محروم و نیازمند گلستان همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: تاکنون در گلستان ۲۳۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۴۵۰ میلیارد ریال بسته‌های معیشتی، لوازم‌التحریر، بسته‌های بهداشتی و ضدعفونی، لباس و بسته‌های پروتئینی و ... در شروع بیماری منحوس کرونا و ایجاد مشکلات میان خانواده‌های کم درآمد و نیازمند با همکاری بنیاد احسان و نیز گروه‌های جهادی و خیریه‌ای استان توزیع شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان هم در این مراسم گفت: توجه به معیشت خانواده‌های محروم یکی از اولویت‌های حوزه اجتماعی این معاونت است که برای رسیدن به این هدف باید با پرهیز از جزیره‌ای عمل کردن به سمت تقویت هم‌افزایی و همدلی رفت.

مهاجر افزود: با تقویت روحیه هم‌افزایی و هم‌اندیشی میان دستگاههای مرتبط می‌توان سریعتر دغدغه‌های معیشت خانواده‌های محروم گلستان را حل کرد. 

انتهای پیام
captcha