بیش از 700 میلیون ریال در زمینه امور عام‌المنفعه هزینه شد
کد خبر: 4073274
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳
توسط مکتب نرجس بیرجند:

بیش از 700 میلیون ریال در زمینه امور عام‌المنفعه هزینه شد

مسئول مکتب حضرت نرجس(ع) بیرجند به طرح «مهر مهدوی» اشاره کرد و گفت: این طرح حدود دو سال است که به همت این مکتب برای تهیه خوراک، پوشاک و هزینه‌های درمان و جهیزیه اجرا شده و بیش از 700 میلیون ریال در این زمینه‌ها طی یک سال اخیر هزینه شده است.

دیدار مدیران مکتب نرجس با حجت الاسلام عبادی به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، رفعت وریدی، مسئول مکتب حضرت نرجس(ع) بیرجند، امروز 3 مردادماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: در بخش آموزش و عترت برگزاری کلاس های قرآن در تمامی سطوح و معارف اهل بیت (ع) در دستور کار مکتب نرجس(ع) بیرجند قرار دارد.

وی در خصوص کلاس‌‌های نهج البلاغه و صحیفه سجادیه گفت: کلاس‌های معارف و آئین زندگی در صحیفه سجادیه حدود یک سال است که در این مکتب اجرا می‌شود.

وریدی ادامه داد: برگزاری کلاس‌های مهدویت، غدیرشناسی و کارگاه‌های آموزشی با موضوعات نماز و خانواده و رسانه و بررسی آسیب‌های اجتماعی از دیگر برنامه‌های این مکتب به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه 800 دانش آموز و 300 مادر بیرجند از کلاس های حضوری نماز استفاده کردند، افزود: این کلاس ها در قالب 10 کارگاه به صورت حضوری توسط مکتب نرجس(ع) بیرجند برگزار شده است.

مسئول مکتب حضرت نرجس(ع) بیرجند در خصوص کلاس‌های اوقات فراغت بیان کرد: در این راستا یکصد دانش آموز در کلاس های قرآن و احکام و 6 رشته هنری طی یک دوره 40 روزه حضور داشته اند و دوره دوم بعد از عاشورای حسینی آغاز خواهد شد.

وی به طرح «مهر مهدوی» اشاره کرد و گفت: این طرح حدود 2 سال است که به همت این مکتب جهت تهیه خوراک، پوشاک و هزینه‌های درمان و جهیزیه اجرا شده و بیش از 700 میلیون ریال در این زمینه‌ها طی یکسال اخیر هزینه شده است.

وریدی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح در روز عید غدیر 150 بسته معیشتی و در روز عید قربان 400 کیلوگرم گوشت بین خانواده‌های نیازمند شهرستان بیرجند به همت این مکتب توزیع شد و 40 بسته معیشتی نیز به مناسبت روز خانواده بین نیازمندان این شهرستان در راستای اجرای طرح «مهر مهدوی» توزیع خواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha