آیا اعزام استاد راهنما به مسابقات کرواسی مؤثر است
کد خبر: 4087001
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹
علیرضا مکاری پاسخ داد:

آیا اعزام استاد راهنما به مسابقات کرواسی مؤثر است

نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن کشور کرواسی در مورد آثار اعزام یا عدم حضور استادراهنما در این مسابقات گفت:‌ حضور استاد راهنما در صورت آشنایی با سلائق گروه داوری مسابقات، مؤثر خواهد بود.

علیرضا مکاری قاری قرآنعلیرضا مُکاری، نماینده کشورمان در بیست و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور کرواسی عازم زاگرب شده است تا با رقبای خود در این دوره روبه‌رو شود.

وی در گفت‌وگوی کوتاهی با خبرنگار ایکنا در مورد اعزام نشدن استاد راهنما همراه با نماینده ایران به این مسابقات افزود: اعزام استاد راهنما به دو دلیل شاید هزینه اضافی باشد. دلیل اول اینکه این مسابقات آیین‌نامه مشخصی ندارد و دوم اینکه اصلاً قطعات تلاوت را قبل از اجرا در اختیار قاری قرار نمی‌دهند تا همراه با استاد راهنما به تمرین بپردازد.

نماینده ایران در مسابقات قرآن کرواسی اظهار کرد: همچنین در صورتی اعزام استاد راهنما به این مسابقات مفید واقع می‌شود که آن استاد با سلائق گروه داوری آشنا باشد.

مکاری با اشاره به اینکه مسابقات مالزی اینگونه نیست و حضور استادراهنما در آن رویداد مفید است، گفت:‌ امیدوارم حضوری موفقیت‌آمیز در این رویداد داشته باشم.

این قاری جوان در بخش دیگری از این گفت‌وگو در مورد برگزاری دوره‌های آمادگی که در ایران از سوی سازمان اوقاف به صورت آنلاین طی روزهای گذشته برگزار شد، گفت: این دوره‌ها بسیار مفید بود و به خصوص دوره تجوید، صوت و لحن و کلاس روانشناسی اجرا، که از سوی استاد زارعان تدریس می‌شد.

این مسابقات از 31 شهریورماه آغاز شده و تا دوم مهرماه ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha