اعلام مراسم حرم بانوی کرامت به مناسبت رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن(ع)
کد خبر: 4087393
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۴

اعلام مراسم حرم بانوی کرامت به مناسبت رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن(ع)

مراسم عزاداری رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن(ع) با مداحی عباس حیدرزاده، سجاد محمدی، سیدعلی حسینی‌تبار، جواد احمدی و مجید دلشادفر در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار می‌شود.

حرم بانوی کرامتبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، برنامه مراسم عزاداری حرم مطهر بانوی کرامت در سالروز رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن(ع) از سوی روابط عمومی و تبلیغات این آستان مقدس اعلام شد.

این مراسم عزاداری با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان و مداحی عباس حیدرزاده و سجاد محمدی شنبه دوم مهرماه بعد از نماز عشا در شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود.

یکشنبه سوم مهرماه نیز قبل از اذان ظهر مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسین‌زاده و مداحی سیدعلی حسینی تبار برگزار و بلافاصله بعد از نماز عصر زیارتنامه پیامبر اکرم(ص) توسط جواد احمدی قرائت خواهد شد.

همچنین عصر یکشنبه مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین تراشیون و مداحی مجید دلشادفر و بعد از نماز عشا مراسم عزاداری با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان و مداحی عباس حیدرزاده برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، این مراسم به صورت زنده از دو وبگاه هیأت آنلاین و تکیه و همچنین صفحات اختصاصی آستان مقدس بانوی کرامت در شبکه‌های اجتماعی به نشانی astanqom@ پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha