افزایش عملیات «موج‌شکن» اسرائیل علیه کرانه باختری
کد خبر: 4087572
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱

افزایش عملیات «موج‌شکن» اسرائیل علیه کرانه باختری

ارتش رژیم صهیونیستی به دنبال گسترش دامنه عملیات‌ها و حملات خود علیه شهرهای کرانه باختری است.

گسترش دامنه حملات ارتش رژیم صهیونیستی علیه کرانه باختریبه گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش تصمیم دارد عملیات موسوم به «موج شکن» را گسترش دهد تا در صورت لزوم شهرهای بیشتری را در کرانه باختری دربرگیرد.

به گفته این شبکه، طی هفته‌های اخیر، تقریباً هر روز حملات گسترده‌ای علیه نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری انجام گرفته است و ترس و نگرانی زیادی نسبت به تشدید حملات و درگیری‌ها وجود دارد.

این شبکه افزود که عملیات‌های فلسطینیان افزایش چشمگیری داشته و در مقابل هشدارها نسبت به عملیات‌ها و حملات نیز افزایش یافته‌ و به همین صورت، اقدامات متقابل ارتش نیز بیشتر شده است. این شبکه مدعی شد که شاباک اخیراً موفق به بازداشت اعضای 7 تیم که دست به عملیات‌های تیراندازی در کرانه باختری می‌زدند، شده است.

منبع مذکور اشاره کرد که در ایام اعیاد یهودی قرار است اعلام آماده‌باش کامل شده و نیروهای پشتیبانی بیشتری نیز به کرانه باختری و نقاط درگیری و حتی سرزمین‌های اشغالی 1948 اعزام شوند.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی تأکید کرد که ارتش درصدد توسعه عملیات موج‌شکن به ویژه در شهرهای نابلس و جنین و پس از آن در صورت لزوم در دیگر شهرهاست و ممکن است این عملیات تا زمان بازگشت نهایی آرامش به اراضی اشغالی چند ماه به طول بینجامد.

این شبکه بیان کرد که ارتش یک گردان از تیپ «گولانی» را به شمال کرانه باختری و یک تیپ را هم به الخلیل اعزام کرده و شاید این دلیل و نشانه‌ای بر فعال‌شدن عرصه‌ای جدید باشد که ارتش منتظر آن بود.

انتهای پیام
captcha