دشمنان به دنبال هویت‌زدایی انقلاب هستند
کد خبر: 4092221
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲

دشمنان به دنبال هویت‌زدایی انقلاب هستند

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه باید مقابل جنگ ترکیبی دشمن، «ترکیبی» دفاع کنیم، گفت: دشمنان به دنبال هویت‌زدایی انقلاب هستند.

سردار ابوالفضل طهماسبی

به گزارش ایکنا از زنجان و به نقل از معاونت فرهنگی سپاه استان زنجان، سردار ابوالفضل طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، صبح امروز، ۲۴ مهرماه، در نشست روشنگری، دشمن‌شناسی و استکبارستیزی با بیان اینکه دشمن فتنه دیگری در کشور راه انداخته و نفرت از جمهوری اسلامی را در فضای مجازی تبلیغ می‌کند، اظهار کرد: در فضای حقیقی یک ایران قوی و تأثیرگذار در منطقه و جهان وجود دارد ولی دشمن در فضای مجازی، ایران ضعیفی را به تصویر کشیده است که متأسفانه برخی‌ خواسته و ناخواسته فریب نیرنگ‌های دشمن را در فضای مجازی می‌خورند.

وی با تاکید بر اینکه باید به تردیدهای جوانان پاسخ دهیم، تصریح کرد: اگر نتوانیم این تردیدها را رفع کنیم، دشمن آن‌ها را تبدیل به یقین خواهد کرد. ما باید بتوانیم با جهاد تبیین واقعیت‌ها را به جوانان و نوجوانان بگوییم. دیگر وقت بی‌تفاوتی نیست و اگر دشمن علیه انقلاب توئیت می‌زند، ما هم باید واقعیت و موفقیت‌های انقلاب را توئیت کنیم تا همگان واقعیت را بدانند.

این مسئول با بیان اینکه دشمن به دنبال هویت‌زدایی انقلاب است، تصریح کرد: دشمن به خوبی توانسته بین نسل جوان «شبهه‌افکنی» کند؛ باید بتوانیم این شبهه‌هایی که در نزد نسل جوان شده پاسخ دهیم ولی متأسفانه در حوزه اطلاع‌رسانی به خوبی عمل نکردیم و دشمن از این روزنه به خوبی استفاده کرده است.

انتهای پیام
captcha