برگزاری نشست روشنگری و جهاد تبیین در آموزش و پرورش کردستان
کد خبر: 4093186
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱

برگزاری نشست روشنگری و جهاد تبیین در آموزش و پرورش کردستان

در راستای جهاد تبیین، نشست روشنگری با حضور کارکنان آموزش و پرورش استان کردستان امروز، 28 مهرماه در نمازخانه این اداره کل برگزار شد.

نشست روشنگری و تبیین

به گزارش ایکنا از کردستان، محمد تقی احمدی، مسئول سیاسی سپاه المقدس کردستان امروز، 28 مهرماه در نشست روشنگری و جهاد تبیین که با حضور کارکنان آموزش‌و‌پرورش برگزار شد، با اشاره به فرمان مکرر مقام معظم رهبری با موضوع جهاد تبیین اظهار کرد: در صورت عمل به این امر مهم، امروز در این جنگ نابرابر عملکرد بهتری داشتیم.

وی یکی از مسائل مورد نیاز جامعه را تحلیل درست وقایع به خصوص برای دانش‌آموزان ذکر و تأکید کرد: اگر تحلیل مسائل به درستی انجام نشود منجر به تولید هزینه گزاف برای کشور می‌شود، چراکه دشمن در جنگ شناختی به دنبال بمباران روانی مردم است و در این شرایط تحلیل‌ها باید درست، عاقلانه، جامع و کامل بوده و احساسی و منفعت محور نباشد .

مسئول سیاسی سپاه المقدس کردستان با اشاره به برخی تحلیل‌های نادرست صورت گرفته در مسائل اخیر ، حوادث پیش آمده را برنامه ریزی دشمنان علیه ایران اسلامی دانست و بیان کرد: ما کشوری قوی هستیم و کمر توطئه های برنامه ریزی شده را شکستیم و با توانی که داریم می توانیم به منافع دشمنان در هر جایی که لازم باشد، ضربه بزنیم و مسئله اصلی دشمنان ایران قوی است و با ایران قدرتمند مشکل دارند.

وی با اشاره به اظهارات صاحب نظران غربی و به خصوص آمریکایی در خصوص اهمیت و جایگاه ایران، از جمله قرار گرفتن در شاهراه جهانی و برخورداری از منابع انرژی و.. را از ویژگی‌های ایران اسلامی بر شمرد و اظهار کرد: بدون اراده ایران اتخاذ هر تصمیمی در منطقه امکان پذیر نیست و منجر به شکست می‌شود.

احمدی برخورداری از قدرت نظامی و امنیتی مستقل را از مؤلفه‌های تأثیرگذاری ایران ذکر کرد و با اشاره به سیاست توجه به شرق و همسایگان یادآور شد: این همکاری‌ها در حال تکمیل و گسترش است و تبدیل به یکی از نگرانی‌های دشمنان شده، لذا با اقدامات کور می‌خواهند مانع حرکت کشور به سمت قدرت همه جانبه شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های از پیش طراحی شده دشمنان برای ایجاد اغتشاش و اقدامات براندازانه پرداخت و گفت: افرادی در این خصوص آموزش دیده و وارد کشور شدند و با هدایت و شیطنت برخی از سفارت خانه‌های اروپایی در صدد اجرای برنامه های مخرب خود بودند که بسیاری از آنها دستگیر شده‌اند.

مسئول سیاسی سپاه بیت المقدس یادآور شد: به کمک خداوند و به لطف همراهی مردم فهیم این توطئه‌ نیز با شکست مواجه شد و دشمنان با این برنامه‌ها به دنبال پروژه تجزیه ایران عزیز و سوریه‌سازی هستند که این هدف هیچ وقت محقق نخواهد شد.

انتهای پیام
captcha