علما رزمندگان فکری و فرهنگی جامعه هستند
کد خبر: 4093860
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

علما رزمندگان فکری و فرهنگی جامعه هستند

فرماندار رضوانشهر گفت: علما و خطبا، رزمندگان فکری و فرهنگی جامعه و مورد وثوق مردم هستند و خواسته مقام معظم رهبری در جنگ ترکیبی دشمن، تبیین است که روحانیون نقش مؤثری در این جهاد دارند.

علما رزمندگان فکری و فرهنگی جامعه هستند

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از روابط عمومی فرمانداری رضوانشهر، سیدنادر صفوی میرمحله، فرماندار رضوانشهر در جلسه «جهاد تبیین و نهضت روشنگری» که عصر روز گذشته، 30 مهرماه با حضور ائمه جمعه و علمای اهل تشیع و تسنن شهرستان و فرمانده سپاه ناحیه در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه برای جلوگیری از نفوذ دشمن به افکار عمومی نیازمند جهاد تبیین و روشنگری هستیم، اظهار کرد: نمود عینی و مصداق بارز جهاد تبیین ریشه در اصل انقلاب به رهبریت معمار کبیر انقلاب حضرت امام راحل دارد و امام(ره) توانست با تبیین دقیق و به موقع نقشه شوم استعمار را برملا سازد و ملت را در مسیر عبودیت با شعار استقلال و آزادی به حرکت در آورد.

وی افزود: از اول انقلاب دشمنان با تمامی هجمه‌ها و ابزارها در مقابل ملت ایران و پیشرفت‌های روز افزون کشور سنگ‌اندازی کرده‌اند، ولی با درایت و رهبری مقام معظم رهبری همانگونه که تاکنون راه به جایی نبرده‌اند از این به بعد هم نمی‌توانند در مسیر رشد این نظام خللی وارد کنند.

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه جهاد تبیین و راه‌اندازی نهضت روشنگری تنها راه مقابله با جنگ روایت‌های دشمنان در عرصه‌های انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: به فرموده رهبر فرزانه انقلاب جهاد تبیین یک فریضه عینی برای آحاد مردم و همه جامعه است که باید بسیار مورد توجه قرار گیرد و ابعاد مختلف حوادث و رویدادها با رعایت انصاف و منطق بیان شود.

صفوی، نقش روحانیت در جهاد تبیین را اساسی و تعیین‌ کننده دانست و گفت: علما و خطبا، رزمندگان فکری و فرهنگی جامعه و مورد وثوق مردم هستند و خواسته مقام معظم رهبری در جنگ ترکیبی دشمن، تبیین است که روحانیون نقش موثری در این جهاد دارند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر کشور گفت: امروز بیش از هر زمانی نسل جدید انقلاب آماج اهداف و توطئه دشمنان هستند لذا همه باید در راستای تبیین و روشنگری موضوعات برای جوانان تلاش کنیم.

انتهای پیام
captcha