قوه قضائیه با عاملان ایجاد حوادث اخیر در زاهدان برخورد کند
کد خبر: 4095640
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان:

قوه قضائیه با عاملان ایجاد حوادث اخیر در زاهدان برخورد کند

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان خطاب به کسانی‌ که شعله آتش اغتشاشات را در استان روشن کردند، گفت: این افراد به محاکم قضایی و محضر الهی پاسخ خواهند داد؛ خواست ما نیز برخورد قانونی و بدون هیچ ملاحظه قوه قضائیه با آن افرادی است که باعث شعله‌گیری این اتفاقات شده‌اند.

حجت الاسلام منصور باقربیکی مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستانحجت‌الاسلام والمسلمین منصور باقربیک تبریزی، مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در جریان برگزاری مراسم گرامیداشت شهادت دو تن از پرسنل سپاه سلمان که روز گذشته، 7 آبان ماه با حضور مسئولان و مقامات دولتی و لشکری استانی و کشوری در محل حسینیه ثارالله زاهدان برگزار شد، در گفت‌وگو با ایکنا از استان، اظهار کرد: جهاد در راه خدا از جایگاه بسیار والایی برخوردار است و زندگی بدون جهاد در راه ذات احدیت، معنایی ندارد و در واقع جهاد در راه خدا، برای دفاع از مکتب و اهداف بلند الهی تا زمانیکه همه عالم، تحت حکومت عدل الهی به آرامش برسند ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: هر کدام از دو جبهه حق و باطل برای خود طرفدارانی دارند و از ابتدای خلقت، همیشه در مقابل هم قرار داشته و همچنان، قرار خواهند داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه طالب خون شهدا خود خداوند است، تصریح کرد: همه مجاهدان فی سبیل‌الله، چون جهاد در راه خدا را رسیدن به معبود می‌دانند، در این راه آماده فدا کردن جان خود در مسیر الهی هستند.

حجت‌الاسلام باقر بیک با محکوم کردن اغتشاشات اخیر،گفت: آن کسانی که این اغتشاشات را آغاز کردند، در رده اول و هم رده مزدوران غرب و سرویس‌های جاسوسی آنان هستند.

وی با بیان اینکه عدم حضور مردم سطح استان در خیابان‌ها و جامعه برای مقابله با اغتشاشگران نه تنها از روی ترس نبوده، بلکه برای حفظ آرامش و امنیت بوده است، افزود: آن کسی که در پایتخت وحدت اسلامی باعث تشویش اذهان عمومی،هرج و مرج و ایجاد اختلافات در بین مردم، اقوام و مذاهب می شود، باید پاسخگوی اعمال و رفتار خود باشد.

حجت‌الاسلام باقر بیک گفت: اگر امروز مردم استان، آرامش را حفظ کرده و سکوت کردند و به خیابان‌ها نریخته‌اند و فریاد «مرگ بر منافق» سر نمی‌دهند، بابت آرامش و امنیت است، چون نمی‌خواهند تضاد و دوگانگی در جامعه پیش بیاید و لشکر کشی صورت پذیرد، بسیجیان ما حاضرند جان و‌ خونشان را در راه نظام و انقلاب فدا کنند، نمی‌گذاریم امنیت،عظمت و صلابت نظام‌ لکه دار شود.

انتهای پیام
captcha