هشتمین دوره طرح «قرار دوازدهم» در گلستان اجرا شد
کد خبر: 4096792
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰

هشتمین دوره طرح «قرار دوازدهم» در گلستان اجرا شد

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: هشتمین دوره طرح «قرار دوازدهم» با همت خیرین و مراکز اوقاف و بقاع متبرکه برای کمک نیازمندان در گلستان اجرا شد.

اجرای  هشتمین طرح قرار دوازدهم در امامزاده آق امام بندرترکمن

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام روح الله سلیمانی فرد، مدیر کل اوقاف و امورخیریه گلستان، در راستای هشتمین اجرای طرح قرار دوازدهم که امروز، ۱۲ آبان در امامزاده محمد آق امام بندرترکمن برگزار شد، گفت: هشتمین دوره از طرح قرار دوازدهم را با همت خیرین و مراکز اوقاف و امورخیریه، موقوفات در گلستان برگزار شد.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه گلستان تصریح کرد: در این طرح بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی، ۲ فقره جهیزیه برای زوج های جوان و توزیع نان صلواتی متبرک برای نیازمندان و توزیع میوه و اهدای لباس‌های گرم از قبیل شال و کلاه به نیازمندان و آزادی زندان جرائم غیرعمد از محل موقوفات به نیازمندان اهدا شد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه گلستان تصریح کرد: بقاع متبرکه مجری طرح قرار دوازدهم آماده جذب خیران با هر توان مالی تحت عنوان مهدی‌یاوران هستند که این عزیزان با مراجعه به مراکز افق بقاع متبرکه می‌توانند به خیل مشتاقان خدمت به امام زمان (عج) بپیوندند.

وی همچنین افزود: در آستانه یوم الله ۱۳ آبان و روز استکبار جهانی در محکومیت اغتشاشات اخیر اقدامات منافقین و فتنه گران را محکوم می کنیم و بار دیگر انزجار خود را از ایادی کفر نشان خواهیم داد.

حجت‌الاسلام سلیمانی‌فرد بیان کرد: مراسمات گرامیداشت شهدای پاسدار و حافظ امنیت از سپاه و فراجا و نیروهای بسیج و شهدای حادثه تروریستی شیراز در بقاع متبرکه، آستان مقدس امامزادگان و مسجد استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha