نشست هم‌اندیشی «جهادتبیین و گرامیداشت شهدای شاهچراغ» در گلستان برگزار شد
کد خبر: 4097589
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰

نشست هم‌اندیشی «جهادتبیین و گرامیداشت شهدای شاهچراغ» در گلستان برگزار شد

نشست هم‌اندیشی«جهادتبیین وگرامیداشت شهدای شاهچراغ» با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان و خانواده شهدا امروز، ۱۵ آبان در اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

جلسه هم اندیشی جهاد تبیین با حضور مدیر کل تبلیغات گلستان و بانوان در گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، نشست هم‌اندیشی «جهادتبیین و گرامیداشت شهدای شاهچراغ» با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان و خانواده شهدا امروز، ۱۵ آبان در اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان در این جلسه گفت: طی دو ماه گذشته بزرگ ترین جنگ روانی ترکیبی در طول دوران انقلاب اسلامی را سپری کردیم که دشمن در این ایام بیشترین هجمه و محتوا در فضای مجازی علیه اعتقادات ما ارائه داد.

حجت‌الاسلام گرزین تصریح کرد: بیش از پنجاه میلیارد محتوا در فضای مجازی منتشر شد که این نشان می‌دهد که دشمن برعلیه ایران اسلامی با تمام قوا وارد میدان شده و هدف اش از بین بردن هویت و اعتقادات ملت ما است.

مدیر کل تبلیغات گلستان بیان کرد: در این دو ماه که دشمن فکر می کرد با این اقدامات طومار انقلاب را در هم بپیچد اما به حول قوه الهی به عنایت نیروی‌های مخلص نظامی و انتظامی باعث شد افرادی که پشت پرده این اغتشاشات سنگ اندازی می‌کنند شناسایی شده و این یکی از مهم‌ترین اقدامات نیروی حزب اللهی در این ایام بود.

حجت‌الاسلام گرزین تصریح کرد: دشمنان در طول این انقلاب از ترفندهای زیادی برای مقابله با ایران اسلامی از جمله جنگ، ترور و تحریم اقتصادی استفاده کردند و برای آنها نتیجه بخش نبود اما این بار طریق جنگ رسانه و فضای مجازی وارد عمل شدند و توانستند جوانان ما تحت تاثیر قرار دهند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه زنان جامعه ما در تیررس جنگ رسانه‌ای دشمن قرار گرفتند، افزود: امروزه بیشترین سرمایه گذاری جهان غرب زنان جامعه هستند لذا زن ایران با تاثیرگذاری که بر جامعه و خانواده اسلامی دارد دشمنان می‌خواهند این تاثیرگذاری را از بین ببرند و با شعارهای ضدارزشی نقش زنان جامعه ما را خدشه دار کنند.

وی تصریح کرد: فطرت پاک ما ایرانی ها فطرت پاکی است مطمئنا دشمنان با نقشه‌های پلید خود نمی‌تواند خدشه‌ای در اعتقادات ما ایجاد کند دشمنان می‌خواهند با خیال خام خود با چند شبهه روحیات و احساسات دختران جوان ما تحت تاثیر قرار دهند، لذا باید روشنگری کنیم و دختران ما باید متوجه حقیقت‌ها بشوند و بدانند دشمن خیرخواه آنها نیست.

وی تصریح کرد: هر کدام از شما بانوان با تاثیرگذاری که بر جامعه و اطرافیان دارید می‌توانید در راستای جهادتبیین نقش آفرینی کرده و بدانید در حال حاضر جهادتبیین تنها راهکار برای مبارزه با جنگ شناختی و روانی دشمنان است باید از این فرصت استفاده کرده و به میدان بیاییم.

 

 

انتهای پیام
captcha