اجتماع بسیجیان در شاهرود برگزار شد
کد خبر: 4102722
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰

اجتماع بسیجیان در شاهرود برگزار شد

اجتماع بزرگ بسیجیان با سخنرانی جانشین فرمانده سپاه استان سمنان در شاهرود برگزار شد.

بسیج در تمام عرصه‌ها پیشگام است

به گزارش ایکنا از سمنان، منصور شوقانی، جانشین فرمانده سپاه استان سمنان، شب گذشته، 5 آذر، در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان شاهرود با بیان اینکه دشمنان در طول سال‌های اخیر که از انقلاب باشکوه ایران می‌گذرد به انواع مختلف سعی در فتنه انگیزی داشته‌اند، گفت: بسیج عمومی مردم و همچنین شبکه قوی مردم در فتنه اخیر نگذاشت تا دشمنان به آنچه می‌خواهند دست یابند.

وی ادامه داد: دشمنان جنگ ترکیبی پیچیده‌ای را علیه ایران اسلامی به راه انداخته‌اند، که در این راستا معاندان و دشمنان تلاش دارند تا تصویری غلط از واقعیت‌های ایران اسلامی را با تهدید، تخریب و دروغ القا کنند.

شوقانی با بیان اینکه دشمنان در این جنگ ترکیبی سعی بر انحراف فضای جامعه داشتند که با هوشیاری مردم روبرو شدند، متذکر شد: در این فتنه نیز مانند سابق بسیج در قالب فریضه جهاد تبیین، نقش کلیدی داشت.

به گفته وی؛ بسیج در تمام عرصه‌ها پیشگام است و نمونه بارز آن هم طرح شهید سلیمانی در دوران کرونا بود، که بر این اساس خدمات بسیج بر هیچکس پوشیده نیست.

جانشین فرمانده سپاه استان سمنان کمک در حوادثی مانند سیل و زلزله، بهداشت و درمان، اردوهای جهادی، واکسیناسیون کرونا را از مهمترین نقش آفرینی‌های ویژه بسیجیان در سراسر استان برشمرد.

انتهای پیام
captcha