«لبیک یا زینب(س)» خود را با جهاد تبیین گره بزنیم
کد خبر: 4103065
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

«لبیک یا زینب(س)» خود را با جهاد تبیین گره بزنیم

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه گفت: همه به تأسی از حضرت زینب(س) باید مبلغ جهاد تبیین شویم و «لبیک یازینب(س)» را با جهاد تبیین گره بزنیم.

سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه

بهزاد خدادادی، معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری سخنرانی «همگام با حضرت زینب(س) در جهاد تبیین» توسط این معاونت به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) خبر داد و اظهار کرد: امروز در کارزار تمدنی هستیم و باید با صبر، شکیبایی و دشمن‌شناسی و با تأسی از جنبش جهاد تبیین و گفتمان حضرت زینب(س)، مبلغ جهاد تبیین در مسیر صیانت از ارزش‌های انقلاب باشیم.

وی با بیان اینکه باید «لبیک یا زینب(س)» خود را با جهاد تبیین گره بزنیم، افزود: امروز اگر بخواهیم یار امام جامعه باشیم و به ایشان لبیک بگوییم همه باید در نهضت عهد جهاد تبیین با یکدیگر هم قسم باشیم و همراه و همگام با آرمان‌های امام و شهدا برای حذف جریان استکبار و ایجاد ایرانی قوی در مسیر تحقق اسلام نوین باشیم.

خدادادی با اشاره به برگزاری سخنرانی یاد شده، گفت: ترویج فرهنگ اهل‌بیت(ع) در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص لزوم پرداختن به جهاد تبیین از مهم‌ترین اهداف برگزاری این سخنرانی به مناسبت ولادت مبلغ بزرگ کربلا است.

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه بیان کرد: امروز لبیک یا زینب(س) را با جهاد تبیین گره می‌زنیم و مبلغ جهاد تبیین و تبیین ارزش‌های انقلاب می‌شویم.

وی در پایان افزود: سخنرانی «همگام با حضرت زینب(س) در جهاد تبیین» همزمان با ولادت حضرت زینب(س) در روز ۹ آذرماه از ساعت ۱۰ صبح با حضور «مهوش کهریزی» از اساتید دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سالن علامه طباطبایی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha