مردم اشنویه در عزت و پایمردی الگو هستند
کد خبر: 4103427
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰

مردم اشنویه در عزت و پایمردی الگو هستند

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: تاریخ اشنویه نشانه غرور در مقابل دشمنان و مصداق ایستادگی و مقاومت برای کشور است و خیانت برای کشور را در تاریخ آن ندیده‌ایم و نخواهیم دید چرا که مردم آن در عزت و غیرت و پایمردی مصداق و الگو هستند.

حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، ۸ آذر در شورای اداری اشنویه اظهار کرد: ۱۲ هزار شهید در این استان وجود دارد که پنج هزار نفر از این شهدای بزرگوار از اهل تسنن هستند، تاریخ این شهرستان با ۱۳۹شهید عجین شده و هر شهید یک ولی خدا است.

وی ادامه داد: این ۱۳۹ شهید فرزانگان شهر اشنویه هستند که خانواده‌های ولایی آنان را تربیت کرده‌اند و مردان و زنان غیرتمند اشنویه آنان را پرورش داده‌اند و به حال این افراد باید غبطه خورد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: تاریخ این شهرستان نشانه غرور در مقابل دشمنان و مصداق ایستادگی و مقاومت برای کشور است و خیانت برای کشور را در تاریخ آن ندیده‌ایم و نخواهیم دید چرا که مردم آن در عزت و غیرت و پایمردی مصداق و الگو هستند.

وی تاکید کرد: از آنجایی ‌که مناطق کردنشین در برابر توطئه‌های ۴۳ ساله دشمنان‌ و سوءمدیریت مسئولان گذشته زخم خورده و دم نزده‌اند، دشمنان، این شهر را هدف قرار دادند اما نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند چراکه در مقابل فرزندان دلیر و نسل با ایمان نتوانستند ایستادگی کنند.

رشد ۱۲۱ درصدی اعتبارات عمرانی اشنویه

فرماندار اشنویه نیز در این جلسه گفت: رشد اعتبارات عمرانی در این شهرستان نسبت به پارسال ۱۲۱ درصد بوده که رقم مطلوبی است.

سیدعلی ترابی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع موضوع اساسی است، گفت: خدمت به مردم و جهاد تبیین از ضروریات است و در این برهه زمانی باید تمام تلاش جهت رفع محرومیت‌ها صورت گیرد.

وی با بیان اینکه اقدامات عمرانی مناسب در این شهرستان در حال انجام است، گفت: به زودی شاهد جشن پایان آسفالت راه‌های روستایی خواهیم بود و با تلاش‌های صورت گرفته نیز اتمام گازرسانی به روستاها تا پایان سال انجام می شود.

ترابی گفت: امنیت امری ضروری است و جذب سرمایه گذار نیز به آن وابسته است و مسئولان در تلاش هستند با جذب سرمایه‌گذاران مسیر جهت صادرات تسهیل شود.

 

انتهای پیام
captcha