سرمایه‌گذاری‌ها منجر به خودکفایی اقتصادی مددجویان شود
کد خبر: 4117526
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
نماینده ولی‌ فقیه در سیستان‌ و بلوچستان:

سرمایه‌گذاری‌ها منجر به خودکفایی اقتصادی مددجویان شود

آیت‌الله مصطفی محامی گفت: ارائه خدمات و کمک‌های مقطعی از سوی کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) جای قدردانی دارد، اما مهمتر این است که سرمایه‌گذاری‌ها به‌گونه‌ای صورت گیرد تا منجر به خودکفایی اقتصادی مددجویان شود.

آیت‌الله محامی امام‌جمعه زاهدانبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام‌ جمعه زاهدان، ششم بهمن‌ماه در مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته‌ امداد امام‌ خمینی(ره) گفت: مهم این است که خانواده‌ها با عزت و کرامت از دسترنج خود استفاده و دیگر نیازمند چنین خدماتی نباشند.
 
نماینده ولی‌ فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: ارائه خدمات و کمک‌های مقطعی جای قدردانی دارد، اما مهمتر این است که سرمایه‌گذاری‌ها به‌گونه‌ای صورت گیرد تا منجر به خودکفایی اقتصادی مددجویان شود. اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و خودکفایی اقتصادی خانواده‌های مددجو باید در اولویت برنامه‌های کمیته امداد قرار گیرد.
 
رمضان پودینه، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌ و بلوچستان نیز در این مراسم با بیان اینکه تا پایان سال‌ جاری، تعداد 9 هزار و 211 سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد استان اهدا خواهد شد، افزود: از ابتدای امسال تاکنون پنج هزار و 711 سری جهیزیه توزیع شده و به‌مناسبت دهه مبارک فجر نیز ان‌شاءالله سه هزار و 500 سری جهیزیه بین نوعروسان مددجوی سطح استان توزیع می‌شود.
 
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد سیستان و بلوچستان هر سری جهیزیه را شامل پنج قلم کالای اساسی همچون یخچال، ماشین لباسشویی، تلویزیون، جاروبرقی و اجاق گاز عنوان کرد و گفت: توزیع جهیزیه امسال در مقایسه با سال گذشته ۱۵۰ درصد رشد داشته است، سعی می‌شود تا باکیفیت‌ترین کالاها با نازل‌ترین قیمت خریداری شود.
انتهای پیام
captcha