ورود بازرسی به پرونده دانش‌آموز آسیب دیده در خاش
کد خبر: 4117885
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
مدیر آموزش و پرورش خاش اعلام کرد:

ورود بازرسی به پرونده دانش‌آموز آسیب دیده در خاش

مدیر آموزش و پرورش خاش سیستان‌و‌بلوچستان گفت: با پدر دانش‌‎آموز آسیب دیده در خاش صحبت شده که اگر شکایتی از معلم در این رابطه دارند مستندات خود را به واحد بازرسی آموزش و پرورش ارائه دهند و قطعاً بررسی و در صورت وقوع تخلف با فرد خاطی برخورد خواهد شد.

تنبیه بدنی دانش آموز خاشیبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، به نقل از آموزش و پرورش، عبدالوهاب شهنواز، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خاش گفت: در همین رابطه همکاران ما در قسمت بازرسی به پرونده ورود پیدا کرده و در حال بررسی هستند و اگر در این رابطه تخلفی از سمت معلم شده باشد قطعاً با وی برخورد خواهد شد.
 
وی ادامه داد: بر حسب اطلاعاتی که از روزهای گذشته در این موضوع داشته‌ایم، این دانش‌آموز به‌صورت اتفاقی ضربه دیده و معلم نقشی در آسیب رساندن به وی نداشته است، با پدر دانش‌‎آموز آسیب دیده در خاش صحبت شده که اگر شکایتی از معلم در این رابطه دارند مستندات خود را به واحد بازرسی آموزش و پرورش ارائه دهند و قطعاً بررسی و در صورت وقوع تخلف با فرد خاطی برخورد خواهد شد.
 
مدیر آموزش و پرورش خاش ادامه داد: این مسئله در رسانه‌های معاند و برخی رسانه‌های داخلی و فضای مجازی بزرگ‌نمایی شده، ما نیز این بحث را با پدر دانش‌آموز در میان گذاشته‌ایم و تأکید کرده‌ایم در آموزش و پرورش بی‌عدالتی نخواهد شد و نهایت تلاش ما گرفتن حق دانش‌آموزان است و حق کسی ضایع نخواهد شد.
 
شهنواز تصریح کرد: انتظار ما از رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی و اجتماعی این است که موضوعات را ابتدا به‌صورت دقیق بررسی و پس از راستی آزمایی و صحت موضوع یک خبر را منتشر کنند و یقیناً در این موضوع اگر نتیجه تخلف محرز شود با فرد خاطی برخورد خواهیم کرد.
 
عباس پوردرویش، مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان هم در این باره، گفت: مسئله تنبه‌بدنی دانش‌آموز خاشی که در فضای مجازی منتشر شده توسط مسئولان این اداره در حال بررسی دقیق است، تاکنون شکایتی از خانواده این دانش‌آموز به اداره آموزش و پرورش شهرستان خاش و حتی استان نشده است.
انتهای پیام
captcha